17 Mart 2016 Perşembe

Sayın İzmir Büyükşehir Belediyesi





Sayın Yetkili ,

Öncelikle şikayetimin değerlendirilip sonuç hakında bilgilendirildiğim için çok teşekkür ederim.
Ancak aşağıdaki anlayamadığım hususlar hakkında tarafıma bilgi verilmesini rica ediyorum:

Bana gönderilen yanıtta lokantanın döktüğü betonun parka zarar verdiği, kaldırılması uyarısına karşın kaldırılmadığından kırılması için ekip görevlendirldiği ancak olaya bu aşamada müdahil olan ve olay yerinde bizzat inceleme yapan İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Sayın Dr.Buğra Gökçe'nin yolun nizami ve ihtiyaç için yapıldığı, sökülse dahi tekrar yapılacağından kaldırılmasına gerek olmadığına karar verdiği belirtilmiş.

1. İhtiyaç halinde her isteyen parklardaki yeşil alanın üzerine beton dökebilir mi? 

Buğra Bey bunu hangi yasa-genelgeye dayandırmış? Halka ait bir parktaki çimenlerin üzerine beton döküp yol yapmanın nizamı nedir de buna uygun bulunmuş. (Yol 2 metre genişliğindedir)
Eğer böyle bir yasa maddesi yoksa Sayın Gökçe'yi de kendinde olmayan bir yetkiyi kullandığı için amirlerine şikayet ediyorum.

2. Böyle bir yasa maddesi varsa dahi Buğra Bey'in ihtiyacı hangi kıstasa göre değerlendirdiği konusunda bilgilendirilmek istiyorum.
Bu müessesenin parkın hali hazıdaki beton zeminlerinden geçerek ulaşılabilen, kapısında 'Hoşgeldiniz' yazan bir ana giriş kapısı mevcuttur. Şikayete konu olan yol parkın çimenlerine doğru açılan salonun arka çıkışına yapılmıştır. Şikayetin sonucunda Belediyemizin yola gösterdiği müsamahaya binaen olsa gerek, beton dökülen çimenlik alanın tamamına, ağaçların altına masa döşenmiş, buradaki çimenler de müşteriler ve garsonlar tarafından sürekli çiğnenerek kaybolmaya yüz tutmuştur.

Spor yapılan bu park yeşil alanının restoran tarafından işgal edilmesi için yeni bir şikayette bulunuyor, bu parkta spor yapan insanların sahipsiz olmadığını, sosyal demokrat belediyemizde, yeşil alanımızı haksız gaspeden bu işletmeden kurtararak bize geri verecek çalışanlar olduğunu umuyorum

Ayrıca park ve bahçeler müdürlüğü "Bu alana çeşme konulması talebinin şu an karşılanması mümkün olmamaktadır." yanıtını vermiş.

İzmir gibi çok sıcak günler yaşayan bir kentte yaşlıların spor yaptığı , halihazırda hergün çimenlerin sulandığı, su tesisatı bulunan, hayvanların içmesi için otomatik su kapları koyulmuş bu alana İzmir Büyükşehir Belediyesinin neden şu an çeşme koyması mümkün değildir,? Ne zaman mümkün olabilir? Bunu açıklarlarsa çok sevineceğim. 
Musluk almak için bütçe mi yok, canları mı istemiyor, nedir?

Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Fotoğraflar:

1. Şikayet edilen, zabıta müdürlüğünce kaldırılması için yazı yazılmışken Buğra Bey tarafından ihtiyaç olarak değerlendirilen arka kapıya yapılan yol

2. Parkın mecut yollarından binaya normal giriş

3. Ezilerek tükenen eskiden çimenlik olan alan













Sayın Yetkili

Manavkuyu Öğretmenevinin arkasındaki Büyükşehir Belediyesine bağlı Sakarya Caddesi Parkının ortasında yeni açılmakta olan Altayoğlu adlı kebapçı çimenlere beton dökerek içeriye giriş yolu yapmıştır. Uyarıldığında da Belediyenin herşeyden haberi olduğunu söylemiştir.

Mahallemizdeki koşulabilecek tek pist olan bu parktaki piste daha önce asfalt döküldüğünden koşucuların tümü pistin yanındaki şu anda beton dökülen çim alanı kullanmaktadır. Parkın çimlerine beton dökülmesine izin verilmediyse bu kaçak yolun kaldırılmasını, izin verildiyse sebebini öğrenmek istiyorum.

Ayırca bu parkta spor yapanlar için bir su kaynağı koyulması özellikle yaz günlerinde yaşlılar için çok faydalı olacaktır.

Sayın Garanti bankası

Sayın Yetkili
Bankanızı tercih etmiş falan değilim
En son hesaplarımı kapatırken "Bir daha hiç muhattap olmayacağız değil mi? Hiç bir hesabım kalmadı" diye sormuştum; yok denmişti
O zamandan beri önünüzden geçmemek için kaldırım değiştiriyorum
Bu maili attım diye de borç çıkartabileceğinizden endişe ediyorum

Ne kadar agresif ve rahatsız edici bir bankasınız,
iyi ki bizim Hindistan'da şubeniz yok!


Değerli Müşterimiz, Garanti Bankası'nda size özel hesap işletim ücreti muafiyetinizin devam ettiğini bildirmek isteriz.
Temmuz - Aralık 2015 dönemine ait hesap işletim ücreti müşteri bazında toplam 69.00 TL olup devam eden muafiyetiniz nedeniyle hesaplarınızdan bu döneme ait ücret alınmayacaktır.
Bankamızı tercih ettiğiniz için teşekkür eder, size en iyi hizmeti vermek için hizmetlerimizi her zaman geliştirdiğimizi paylaşmak isteriz.
Bilgilerinize sunarız.

25 Şubat 2016 Perşembe

Dear Couchsurfing

Hi thanks for great job you do.
I have an issue about the gender selection:
There is only m/f/ and other.
Other can refer to  gays, or a community of people sharing the house, or a couple, or a family...
As a family we try to search the families in the other group, but families may be under m or f section also.
So I suggest that if there are more detailed subgroups under other; it would be easy to search and find what you are looking for as families, families with children, couples, same sex couples, gays etc.

Best

8 Şubat 2016 Pazartesi

Sayın YATAŞ

Sayın Yetkili
Halen ürettiğiniz Milllenium modelini kullanıyoruz.
Bu yatağın ayak ucuna oturularak her gün 20 dk mekik çekilse yatak deforme olur mu?
Eşim olacağını iddia ediyor.
M.Gandhi

10 Ocak 2016 Pazar

Sayın euronews

Yalvarıyorum sık sık hasta olup sesi kısılan haber spikeri hanımı ya tedavi ettirin ya başka bir göreve alın.

18 Ekim 2015 Pazar

Sayın Radikal Web Gazetesi

Eski bir radikal okuru olarak uyarmak istiyorum:
"Öyle bir şey yaptı ki", "O saç traşını yasakladı" şeklinde tıklatmaya dönük Hürriyet-Milliyet tarzı gündem manşetleriniz sizin okuyucuyu salak yerine koyan onlardan hiç bir farkınız kalmadığını gösteriyor.
Benim gibi pek çok insan haber neyse onu manşetten alacakları bir haber sitesi istiyor, esas açık burada.
Uzun süredir sitenize ilk defa girdim ve şimdi de çıkıyorum.



Sonradan:
http://t24.com.tr/haber/radikalin-internet-sitesi-de-kapaniyor,333135

8 Temmuz 2015 Çarşamba

Sayın İzban


BAŞVURU İÇERİĞİ

6 HAZİRAN 15 GÜNÜ YAKLAŞIK BİR SAAT ARAYLA İZBAN SİSTEMİNE GİRİŞ YAPTIM. İNDİRİMLİ KART KULLANMAMA RAĞMEN İKİNCİ BİNİŞTE AKTARMA İNDİRİMİ OLMASINI BEKLERKEN KARTIMDAN NORMALDE BİLE KESİLMEYEN 2.25 TL KESİLDİ. BU HAKSIZ KAZANCIN KARTIMA İADESİNİ TALEP EDİYORUM. KART NO 38001-88480-0 . GÜNLERDİR KOCA ŞEHRİN BİLET DOLUM SİSTEMİNİ DÜZENLEYEMEDİĞİNİZDEN, YAPTIĞINIZDA DA DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE YAPABİLECEĞİNİZİ BEKLEMEK SAFLIK OLURDU BELKİ AMA KESTİĞİNİZ HAKSIZ ÜCRETİ İADENİZİ BEKLİYORUM.


T.GANDHİ


Sayın
Hemşehrimiz;




Öncelikle siz değerli hemşehrilerimizin fikir ve
görüşlerinin hizmet kalitemizi arttırabilmemiz ve devamlılığını
sağlayabilmemiz adına kurumumuz açısından çok değerli olduğunu
bildirmek ister, başvurunuz için teşekkür ederiz.

29 Haziran 2015 Pazartesi

Sayın T24

Yunanistan'da bankalar kapandı, haber  sitenizde hiç bahsedilmiyor da haber vereyim dedim ben.

23 Haziran 2015 Salı

Sayın Konak Belediyesi

Sayın yetkili,
Ben 1420 sokakta ikamet etmekteyim.
Bu sabah saat 05.00 de belediye araçlarının yollardaki ve kaldırımlardaki saksıları toplama sesiyle uyandım.
Ve konuyla ilgili açıklama yapılmasını rica ediyorum:
·         Neden yollardaki ve kaldırımlardaki saksılarımız belediye ekiplerince toplanıyor?
·         Bu işlem neden henüz gün doğmadan, bizi uykumuzdan uyandıracak şekilde yapılıyor?
Saygılarımla,
D.Sevi

22 Nisan 2015 Çarşamba

Sayın Demirdöküm

Bugün klima bakımı için gelen Bostanlı servisinin görevlisi sıcak suyun geç ve az geldiğini söyleyerek NTS sensör ve türbinin değişmesi gerektiğini söyledi.fiyatlarına da 75 er liradan toplam 150 lira dedi, 
Gösterdiği malzemeler 75 lira edecek gibi görünmediğinden internetten baktım, biri 14 diğeri 15 liraymış. Sebebini sorduğumda bize söylenen fiyat bu dedi.
Gerçekten bu parçaların değişim fiyatı bu mudur? 
MG

Sayın Gandhi
Bu parçaların ikisinin değişim ücreti işçilik dahil 75 liradır. Bu durumu bize bildirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Yıl sonunda servis yeterliliklerinin değerlendirmesinde göz önüne alınacaktır


Demirdöküm Müşteri Hizmetleri

Sayın Booking.com

Altough we had a reservation and arrived at noon at Gusthouse Juandolio, owner Wilfredo gave it to another, and offered us his neighbours room for 58 usd. He said the room was about to get cleaned in half an hour and it did not get cleaned till 19 30. When we could enter the room it was still dirty, there was no towels, soap, toilet paper, door lock and Wilfredo or nobody around to ask for them.
The next day I asked the owner, he said Wilfredo is always overbooking and asking for his rooms and pays him 24 USD
Then I asked Wilfredo to give back 20 USD back he started shouting, "Never, ever! You slept very well I can see in your eyes, etc." firing us out of the hotel.  Also I asked  a receipt for the money and tax I paid to him, he again shouted
"I give you nothing, get out of my house"
Luckiliy this was the only bad experience we had with DR hotel owners

17 Mart 2015 Salı

Sayın THY Madrid ofisi

Haldun Bey merhaba
24 saati bulan cok uzun ve yorucu bir yolculuktan (Dominik Cumhuriyeti-Panama) ve bir butun gun de Madrid de bekledikten sonra Istanbul ucaginin iptal olmasi bizi deyim yerindeyse soka soktu. 
Havaalaninda Sedef Hanim gerekli ilgiyi gosterip bizi otele yerlestirdi ama buyuk bir sorunumuz var: 4 Subat sabahi Istanbul Izmir ucagimizi kaciriyoruz. Iznimiz doldugu halde ise baslayamadigimiz gibi  THY disindaki sirketten aldigimiz bilet de yaniyor. 
Yeni bilet almak ise Madrid-Istanbul ucagiyla ayni fiyata geliyor.
Bizim hic bir kusurumuz olmadan yasadigimiz (Sedef Hanimin elindeki notta gordugum kadariyla teknik bir ariza ya da hava muhalefetinden kaynaklanmayan) bu magduriyetimizin her zaman takdir ettigim (ve seyahat blogumda bu takdirimi surekli vurguladigim) THY tarafindan tazmin edilecegine ve yarin Istanbul Izmir icin bize bilet temin edilecegine inaniyoruz.

Saygilarimla


...........

 
Sayın Yetkili,
Hava muhalefeti ve benzeri sebep olmadan Madrid İstanbul uçuşumuz iptal edileli, bu iptal nedeniyle ailem ve ben ciddi zarara uğrayalı ve tazminat talebiyle müşteri temsilcinize başvuralı bir ay oldu. 
Başvurum sırasında  kısa bir süre içinde bana dönüleceği bildirilmişti. 
Talep ettiğim tazminat hakkında tarafıma bilgi verilmesini rica ediyorum.MG.


10 Şubat 2015 15:20 tarihinde MUSTERI ILETISIM MERKEZI <customer@thy.com> yazdı:
Sayın Gandhi,
Kişi başı 400 euro tazminatınızı Alsancak büromuzdan alabilirsiniz

Türk Hava Yolları A.O. Müşteri İletişim Merkezi

 

10 Mart 2015 Salı

Sayın Sartonet İzmir

Yayınlanmasına destek olduğunuz Nuri Demirağ kitabını okudum, çok faydalandım.
Teşekkür ederim

Mahatma Gandhi
India

16 Şubat 2015 Pazartesi

Sayın Halkbank

Sayın Yetkili Maaş hesabımdan Ocak ayında 1,95 EFT ücreti kesildiğini gördüm. Daha önce kesilmiyordu, bir değişiklik mi oldu, yoksa yanlışlıkla mı kesildi. Yanlışlıkla kesildiyse hesabıma iade edimesini rica ederim.İnternet şubesinin açılışında kampanyalarınızdan haberdar olmak istemiyorum düğmesi neden yok. İlle de düşünüp daha sonra değerlendirmek zorunda mıyız?Daha önce şubede görevli kişiye de açıkça kredi vs  kampanyalarıyla ilgili mail göndermesini istemediğimi yazdım ama sistemden çıkartılamıyormuşum. Ben sizden beni bu tip kampanya haberlerinden çıkarmanızı, ancak aleyhime olacak yeni ücretlendirme (EFT den ücret almanız gibi)  durumlarından haberdar etmenizi rica ediyorum.Ayrıca 2 sene önce süresi dolan ATM kartımı da adresime göndermenizi rica ediyorum.Basmane Şubesinde bunu rica ettiğim görevli adresimi bilmediğinizi, şubeden almam gerektiğini söyledi.Kişisel bilgilerime bakınca adresimi bildiğinizi görüyorum.Ayrıca maaş hesabı olduğu için de işyerime gönderebilirsiniz.SaygılarımlaMahatma G.

9 Ocak 2015 Cuma

Sayın İzban




Sayın İzban yetkilisi
Web sitenizdeki 3 soruluk anketinizi yanıtlamak istedim ancak hizmet verdiğiniz kitleden gerçek geri bildirim alabileceğiniz tek soru olan neremi beğeniyorsunuz konulu 3. soruyu yanıtlayamıyorum.
Zira  hepsini seçmek istiyorum ama böyle bir şık yok. 
Acaba en çok neremi beğeniyorsunuz mu demek istediniz?

Sizi Dinliyoruz!
Yaşınız ?

Ulaşım Sıklığınız ?

İZBAN'ın Hangi Yönünü Beğeniyorsunuz ?


Ayrıca 40 yaşın üstünü tek grup yapmanız da hoş olmuş:
Ha 40, ha 80, yolun yarısını geçtikten sonra hepsi bir.

8 Ocak 2015 Perşembe

Sayın İşbankası



Sayın Yetkili,
İzmir şubenizde çalışan Şebnem Hanım yıllardır her türlü bankacılık işlemimde bana elinden geldiğince yardımcı olduğu gibi en başta güleryüzü olmak üzere becerikliliği, iş bitiriciliği ile maaş hesabım başka bankaya geçtiği halde bankanızdan ayrılmayışımın en önemli sebebidir.
İşini severek yaptığı çok açık olan bu personeliniz hakkında sizi bilgilendirmek istedim
Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim
Mahatma

Sayın Mahatma,
İzmir Şubemiz çalışanlarından Şebnem Hanım  hakkında 08.01.2015 tarihinde Genel Müdürlüğümüze aktardığınız olumlu görüşleriniz tarafımızdan memnuniyetle karşılanmıştır.

Kurulduğu günden bu yana en iyi hizmeti vermeyi temel amaç edinen Bankamız, bu noktaya müşterilerimizden aldığı destek ile gelmiştir. Siz değerli müşterilerimizden aldığımız bu güç bizleri daha iyiye daha mükemmele götürmek için her zaman yol gösterici olacaktır.

Bankamızla olan iyi ilişkilerinizin devamı temennisiyle, sağlıklı ve mutlu günler dileriz.



Saygılarımızla,

TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş.
YETENEK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
Müşteri İlişkileri Grubu

27 Kasım 2014 Perşembe

Sayın TAV




(Konuk yazar Sabetay Sevi)


 İyi günler Rüyam Hanım,
Geçen hafta bir seyahatim dolayısıyla İzmir iç hatlar terminalini kullandım.
Terminalin içinde CAMİ simgesiyle MESCİT yönlendirmesi bulunan bir ok vardı, bu konuda bir sorum olduğundan fikirlerimi size ve cc'de TAV'da görevli arkadaşım Necdet Bey'e iletiyorum.

Dindar insanların ihtiyaçlarını karşılamak açısından bu havalimanı ibadethanesi konsepti dünyada henüz yeni sayılır, belki de 3-5 yıllık. Fakat bu ihtiyacı karşılamak isteyen dünyanın çeşitli yerlerindeki havalimanlarında bu odaya PRAYING/MEDITATION ROOM (yani dua etme odası) derler. Yönlendirme oku simgesinde de hem haç, hem yıldız hem de ay bulunur, yani 3 dini de bir arada simgeler. Odaya gittiğinizde okuyabileceğiniz bir sürü dini ve felsefi kitap vardır raflarda, incil, kuran ve tevrat hepsi bulunur. Duvardan duvara halı kaplı bu odada isteyen namazını kılar, isteyen meditasyon yapar, isteyen de incil/tevratını okur, içiçe hep beraber.

Bizim İzmir'deki havalimanı ibadethanesinin neden diğer dinleri kapsamadığını merak ediyorum, hele ki havalimanı gibi kozmopolit bir mekanda diğer dinlerin göz ardı edilmesine şaşırdım. Türkiye'de yaşayan ya da havalimanınızı kullanan Yahudiler, Hristiyanlar, Budistler için de ayrı ayrı odalar yapacak mısınız ?

Saygılarımla,
Sabet.

Sayın Sabet

Öncelikle TAV Adnan Menderes Havalimanı Terminal İşletmecisi olarak göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

İç hat ve dış hat olmak üzere her iki terminalimizin projesi DHMİ (Devlet Hava Meydanları İşletmesi) tarafından onaylanan projeler olup, belirtmiş olduğunuz “Dua etme odası” her iki projede de ön görülmemiştir. Ancak  görüş ve eleştirilerinizi denetleme ve karar merci olarak havalimanı otorite kuruluşu DHMİ ile paylaşmanızı önermekteyiz.

İyi günler dileklerimizle saygılarımızı sunarız.



Projeyi babam mi yapti ??
Sabet. 

 

16 Kasım 2014 Pazar

Sayın TAV Izmir

İyi günler Rüyam Hanım,
Geçen hafta bir seyahatim dolayısıyla İzmir iç hatlar terminalini kullandım.
Terminalin içinde CAMİ simgesiyle MESCİT yönlendirmesi bulunan bir ok vardı, bu konuda bir sorumolduğundan fikirlerimi size ve cc'de TAV'da görevli arkadaşım N. Bey'e iletiyorum.

Dindar insanların ihtiyaçlarını karşılamak açısından bu havalimanı ibadethanesi konsepti dünyada henüz yeni sayılır, belki de 3-5 yıllık. Fakat bu ihtiyacı karşılamak isteyen dünyanın çeşitli yerlerindeki havalimanlarında bu odaya PRAYING/MEDITATION ROOM (yani dua etme odası) derler. Yönlendirme oku simgesinde de hem haç, hem yıldız hem de ay bulunur, yani 3 dini de bir arada simgeler. Odaya gittiğinizde okuyabileceğiniz bir sürü dini ve felsefi kitap vardır raflarda, incil, kuran ve tevrat hepsi bulunur. Duvardan duvara halı kaplı bu odada isteyen namazını kılar, isteyen meditasyon yapar, isteyen de incil/tevratını okur, içiçe hep beraber.

Bizim İzmir'deki havalimanı ibadethanesinin neden diğer dinleri kapsamadığını merak ediyorum, hele ki havalimanı gibi kozmopolit bir mekanda diğer dinlerin göz ardı edilmesine şaşırdım. Türkiye'de yaşayan ya da havalimanınızı kullanan Yahudiler, Hristiyanlar, Budistler için de ayrı ayrı odalar yapacak mısınız ?

Saygılarımla,
S.  Sevi

29 Ekim 2014 Çarşamba

Sayın İETT

29 Ekim 2014 günü saaat 15 sularında Kartal'dan bindiğimiz 34 FL 3579 plakalı E9 otobüsünün şöförü bizden bilet ücreti olarak 5 er lira aldı ve karşılığında ne bilet verdi ne akbil bastı.
Bizden sonra binen 4 yabancıdan da beşer lira aldı ve onlar için de akbil basmadı bilet vermedi.
Havaalanında inerken kendisine sebebini sorduğumda durağa gidince basacağını söyledi
Böyle bir uygulamanız varsa toplanan parayı nasıl takip ettiğinizi merak ediyorum
 

 










Kesinlikle otobüs şoförlerimizin parayla hiçbir teması yoktur.
Ellerini paraya sürmemeleri gerekir. Olaki parayla temas etti İstanbul kart basması lazım.
Bu şoförümüz 2 kusuru bir den işlemiş. Hem para almış hem İstanbul kart basmamış.
Kamera kayıtlarından tespiti mümkün. Gerekli cezalandırmanın yapılacağından emin olabilirsiniz.
Çevrenizdeki insanlarında gördükleri aksaklıkları Alo 153 ve mail yoluyla bizlere iletmesi konusunda yönlendirici olun lütfen.
Duyarlı bir vatandaşlık örneği sergilemenizden dolayı tekrar teşekkür ederim.

İyi günler diliyorum

  A.Yasir ŞAHİN

    Genel Müdür

1 Ekim 2014 Çarşamba

Sayın Yeni Rakı

Sayın Yetkili,

1 Ekim 2014 günü Aydın Kipa'dan aldığım 1 litrelik Yeni Rakı her zamankinden farklı ve acı bir tadda çıktı.
3 Ekim günü bu yakınmamı telefonla bildirdiğim şirketinizin yetkilisi şişenin üretim bilgilerini ve telefon numaramı alarak bir görevlinin gelip şişeyi alacağını söyledi, ancak aradan bir hafta geçtiği halde ne arayan ne soran oldu.
Neredeyse 30 euroya yakın pahalı bir viski fiyatı ödediğim rakı çalışma odamda duruyor, içemiyorum. 
(İçilecek gibi de değil.)

Rakı acı çıkınca haber veririm incelerler diye düşünmüştüm ama bu ilgisizlik beni şaşırttı. 
Gördüğüm kadarıyla halkla ilişkilere büyük önem veren şirketinizin bu tavrını anlamakta güçlük çekiyorum. 

Lütfen bozuk olan bu ürününüzle ile ilgili eyleme geçiniz.
MG



15 gün sonra
 
Sayın Yetkili,

Şikayetleri neden dikkate almıyorsunuz?
Az evvel görüştüğüm telefon hattındaki Tuba isimli hanım şikayetimin kaydedildiğini dikkate alınmasının 10 gün de, daha fazla da sürebileceğini söyledi. 
Bunu söylerken de bir call center için son derece kaba ve ilgisizdi.

Ben ürününüzü size, reklamlarınıza inanıp güvendiğim için aldım. 
Belki de sahte olan ürünü 15 gündür içmeden tutuyorum.  
Lütfen şikayetimle ilgileniniz.
MG

Sonuç:
2 mail ve 4 telefon konuşması sonucu rakı değiştirildi, özür dilenmedi
 

19 Eylül 2014 Cuma

Sayın TCDD

Alsancak garındaki tuvaletten bir lira ücret alınmakta ve karşılığında hiç bir belge verilmemektedir

29 Temmuz 2014 Salı

Sayın Netsel Marina

Sayın Yetkili,
Bahsi geçen tarihte marinanızdan kiraladığımız bir yelkenli ile seyahate çıkmış, aracımızı da  iki kapınızın arasındaki park cebine bırakmıştık. Döndüğümüzde aracımıza arkadan çarpıldığını ve büyük hasar oluştuğunu gördük. 

Muhtemelen otoparkın kapısındaki nöbetçi görevlinizin (Adı Burak olabilir) arkasında tekne adları yazan bir kağıt parçasına çarpıp kaçan aracın plakasını yazması sonucu çarpan aracı bulduk ve zararımızı tazmin ettirebildik.

Lütfen anılan saatteki görevli arkadaşımıza gösterdiği hassasiyetten dolayı teşekkürlerimizi iletiniz.

İyi çalışmalar, sağlıklı günler diliyorum
 
MG

17 Temmuz 2014 Perşembe

Sayın Tilos Tekne Barınağı

Your worker Panayotis is not giving ticket for marina and water fee unless its insisted.

28 Mayıs 2014 Çarşamba

Sayın NTV Radyo

Sayın Yetkili
Haber dinleyeceğim diye bu sabah radyonuzu saat 5 te açtım. AKP,CHP, MHP ve BDP grup toplantılarındaki rutin konuşmaları verdikten sonra haberler bitti dedi spiker.
Ben mesela duymayı beklediklerimden birini söyleyeyim: 
Dün Donetsk'te 100 kişi öldü, bugünkü durum ne?
Haberiniz yoksa BBC gibi kanalları takip ederek güncel haberler nelerdir; öğrenip bize aktarabilirsiniz.
 
Mahatma G.

25 Nisan 2014 Cuma

Sayın Pegasus

İnternet sitenizde İzmir'den olan direk uçuşları göreceği bir harita vs bulamadım
Eğer yoksa eklemenizi, varsa bulunacak yere koymanızı öneriyorum
MG

22 Mart 2014 Cumartesi

Sayın Blogger

Hi,
I have been receiving spam comments for a long time.
I mark them as spam and send to you all the time and nothing changes.
For example yesterday I received 8 spam comments, marked all as spam and sent feedback
Today I received 12.
Why can't you stop this. 
If you wont be able to stop it, why I am bothering myself to report it to you?

21 Ocak 2014 Salı

Sayın Google

Dear Gmail Team

I've read the FAQs and searched the help center. 

The most used word in Gmail is "posts" in English version. The exact translation of posts is "posta" in Turkish, which has a plural meaning. 
Although there is not such a word like "postalar" in Turkish, Turkish Gmail uses "postalar" instead of posts . 
Please replace all the "postalar" to "posta" 

You can search both words in this official Turkish dictionary

 Please consider using the correct words and grammar for your service 


 MG , MD

23 Aralık 2013 Pazartesi

Sayın Bayraklı Belediyesi

23/12/2013

Sayın Yetkili

Son mailimden sonra bir süre toplanan çöpler son bir haftadır yine toplanmıyor.  
Burası okulun hemen karşısı olduğundan her gün hızla kirlenmekte ve bir haftadır temizlenmediğinden şu anda adeta çöplük görünümündedir. Rica ederim bugün gelip bahsettiğim alanın halini gözlerinizle görün, neden bahsettiğimi anlayacaksınız.


25/10/2013
Bugün 1 ay geçti, hala çöpler HİÇ toplanmadı


24/09/2013
Sayın Halkla İlişkiler,
Gamze Eraslan' a iletmeniz ricasıyla:
Temizliğin bir kez ve şikayet üzerine değil her gün kendiliğinden yapılmasını rica ediyoruz . 
Bu maili gönderdiğiniz 17 Eylülden bugüne kadar geçen 10 gün içinde bahsi geçen parktaki çöpler hiç (sayıyla 0)  toplanmamıştır ve park çöp içindedir. 
Bu kadar park işçisi istihdam edip bu kadar çalışmamak ayıptır.
Bilgilerinize



17/09/2013

Sayın Gandhi

İletmiş olduğunuz isteğinize ilişkin yanıt ektedir,

Bilgilerinize.


Konuyla ilgili düzeltmeler yapılmıştır. 
Gamze Eraslan 
Park ve Bahçeler Md. Vk.
imza 



30/08/2013

Sayın Yetkili ,
 Mahallemizin göbeğindeki 30 metrekarelik bir yeşil alanın çöplerinin toplanması için size 30 defa mail yazmak zorunda kalmam sizce normal mi?  
Hemen sokağın karşısındaki alana bakan ve temizleyen 2-3 personelinizin  olmasına rağmen bu kişilerin  bu alanın çöplük haline gelmiş olduğunu sabah akşam görüp yerdekileri toplamaktan imtina etmesini nasıl değerlendiriyorsunuz?  

5 Kasım 2013 Salı

Sayın İzmir Büyükşehir Belediyesi

Sayın Yetkili,

Daha önce Kordonun kaldırımları ile ilgili yazdığım sayısız şikayet ( Pasaportta kırılan kaldırımların yalapşap tamir edilmesi ve kafelerin bisiklet yoluna kadar kaldırımı işgal ederek yayalara geçecek yer bırakmaması ) hakkında ne bir şey yapıldı, ne tarafıma geri dönüldü. 
(Bisikletçilerin eylemleri sonrasında yarım metre geri çekilip şimdilerde yavaş yavaş eski pozisyonlarına dönen kafelerin durumunu saymıyorum) 
Bu nedenle uzun süredir size güvenimi kaybettiğimden yazmamıştım. 
Belki eski ilgisiz çalışanlar değişmiştir diye bir daha yazmaya karar verdim.

1.Salhane metro istasyonundaki yürüyen merdivenler büyük gürültü çıkartarak çalışmaktadır. Salı gecesi bunu ilettiğimiz güvenlik görevlisi bunun normal olduğunu sanmakta, merdivenlere hergün bakım yapıldığını ve istasyon müdürüne göre sorun olmadığını söylemektedir. 
Bu kadar gürültü çıkartan bir yürüyen merdiveni ben hayatımda görmedim. Bu şekilde çalışırsa içindeki rulman vs.nin dağılacağı açıktır. 
Bu merdivenin bakımının yapılmasını ve çalışanların kendilerine emanet edilen kent mallarına daha özenli bakmaları konusunda uyarılmalarını rica ediyorum


2.Sahil Bulvarının Karataş mevkiindeki sebillerden birisi iptal edilmiş olup, küçük çocuklar için alçak boydakinin musluğu açıldığı anda sprey şeklinde, açan kişiyi baştan aşağı ıslatmaktadır. 
Yine de sususzluğuma yenilip içmek istedim zira  2 km yarıçapta başka sebil yok. Spreyin gücü o kadar fazlaydı ki dudaklarımda oluşan acı ve uyuşukluk Alsancağa kadar geçmedi. 
Milyonlarca dolar bütçesi olan belediyemizin buraya uygun bir musluk alacak ve yaygın spor yapılan bu bölgeye daha fazla sebil yerleştireceğini umuyorum

Saygılarımla

Mahatma

 
CEVAP ÖZETİ Sayın Bay Mahatma;
18/07/2013 tarihli 353 takip nolu başvurunuz ile ilgili bilgiler aşağıdadır.


İletiniz ile ilgili olarak; İzmir Büyükşehir Belediyesi Tarım Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı’ndan alınan yanıt:"Söz konusu alandaki su sebillerinde gereken bakım ve onarım yapılmıştır." şeklindedir. Bilgilerinize saygılarımızla sunar, iyi günler dileriz.

İletiniz ile ilgili İZBAN A.Ş.'den alınan yanıt:" Tarafımıza iletmiş olduğunuz şikayetle ilgili olarak sizi bilgilendirmek isteriz ki ; Bu hafta yürüyen merdivenlerimizin belli istasyonlarda ses oluşturmasından dolayı teknik bakımı yapılmaktadır. Sorun en kısa sürede ortadan kalkıcaktır. Diğer yer alanşikayetleriniz izban dan bağımsız olduğu için gerekli kurumlara bildirmenizi rica ederiz. Teşekkür eder iyi günler dileriz." şeklindedir.

İletiniz ile ilgili olarak İzmir Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı Zabıta Denetim Şube Müdürlüğü’nden alınan yanıt
" Zabıta Dairesi Başkanlığı Zabıta Denetim Şube Müdürlüğümüze bağlı ekiplerimizce söz konusu bölge devamlı olarak denetlenmekte olup 2013 yılı içerisinde, bisiklet ve yaya yolunu masa, sandalye, sehpa vb. malzeme koyarak işgal ettiği tespit edilen iş yerlerine 5326 Sayılı Kabahatler Kanunu'nun 38/1. maddesi gereğince 267 (İki Yüz Altmış Yedi) adet; İ.B.B Yasakları Uygulama Yönetmeliği'ne aykırı hareket edenlere ise 1608 Sayılı Kanun'un 1. maddesi gereğince 83 (Seksen Üç) adet cezai işlem uygulanmıştır. Ekiplerimizce yapılan uyarılara ve uygulanan cezai işlemlere rağmen kaldırılmadığı tespit edilen işgal unsurlarına ise el konulmuştur.Konu ile ilgili denetimlerimiz devam etmektedir..”şeklindedir


İletiniz ile ilgili olarak; İzmir Büyükşehir Belediyesi Tarım Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı’ndan alınan yanıt:"Söz konusu alandaki su sebillerinde gereken bakım ve onarım yapılmıştır." şeklindedir. Bilgilerinize saygılarımızla sunar, iyi günler dileriz.

 

18 Eylül 2013 Çarşamba

Sayın Anadolu Efes Biracılık yöneticisi Mustafa İlgün

Mustafa Bey
Web sitenizde şikayetle ilgili bir link bulamadığımdan size yazıyorum.
Dün Tansaştan aldığım LBG19.03.14 0312 kodlu litrelik Marmara Gold birası eve varmadan tek başına içinde bulunduğu poşetin sürtünmesinden açıldı ve köpürdü. Aynı şişeyi içerken de garip bir ilaç tadı alarak (Gıda mühendisi eşim ile birlikte) birayı attık.
Daha sonra isteğimizle açtığımız aynı partiye ait bir başka birayı daha aynı koku yüzünden içemeden döktük
İlgilenmenizi rica ediyorum
 M.G.

9 Ağustos 2013 Cuma

Aziz Başkan Bayramımı kutlamış

Sayın isimsiz mail,
Giderek daha iyi anlıyoruz ki, artık şu iki şey yaşamımızın vazgeçilmezidir: Özgürlük ve adalet. Bu bayramda en büyük dileğim; kimsenin kimseye "öteki" diye bakmadığı, kimsenin özgürlüğüne müdahale edilmediği bir Türkiye'dir.
 
Her şeye rağmen sakın unutmayın! Hayat bir aynadır. Ona gülerseniz o da güler, somurtursanız o da somurtur. Mutlu bayramlar.
 
Aziz Kocaoğlu                      
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı     
 
 
 

26 Mart 2013 Salı

Sayın THY (Miles and Smiles)

Nihayet önerim gerçekleşti



  • Kampanyadan faydalanmak isteyen Tıp Doktorlarımız başvuru formlarını eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurarak diplomalarını ve/veya uzmanlık belgelerini (Tıp Doktoru olduklarını gösteren resmi belgelerini) ekleyip göndermeleri gerekmektedir.
  • Bilgi ve belgeler kontrol edilip onaylandıktan sonra yapılan ilk Türk Hava Yolları uçuş aktivitesinin gerçekleşmesiyle 5.000 bonus mil hesabına yansıtılacaktır.
  • 5.000 bonus mil bir kereye mahsus olarak verilecektir.
  • Rezervasyon ve check-in esnasında girilecek İsim-Soyisim Miles&Smiles üyeliğinizde yer alan İsim-Soyisim’ le birebir aynı olmalıdır.
  • Uçuş esnasında uçuş personeli tarafından tıbbi destek istenmesi durumunda Tıp Doktoru üyemizin yardımcı olması beklenmektedir.



  • Sayın THY

    Doktorları hafife alıyorsunuz gibi geldi bana
    5000 mil için kim duvardaki diplomasını çerçevesinden çıkartıp da size gönderir
    (Fotokopi demek istemişsiniz herhalde ama onun için de çerçeveden çıkartmak gerekiyor)

    MG

    20 Şubat 2013 Çarşamba

    Sayın Signal

    Sayın Yetkili
    Yaklaşık 1 ay önce aldığımSignal diş fırçamı kılları son bir haftadır fırçalama esnasında dökülmeye başladı. Fırçanın modelini bilmiyorum, üzerinde yazmıyor. Konkav sıralanmış kıllarıyla değişik bir model. Sitenizden de bulamadım zira sitedeki fırçaların resimleri birbirinden ayırt edilebilecek büyüklükte değil. Tek bulabildiğim sapın arkasında 2 196 yazıyor. Hersabah diş fırçalarken kıl tükürmek hiç hoş bir şey değil. Bu hatalı üretimin sebebinin araştırılmasını ve mağduriyetimin giderilmesini diliyorum.
     
    M .G.
     
    Sayın MG diş fırçasını size yeni bir fırça getiren kargoo elemanına tesli,m etmenizi rica ediyoruz
     
    Signal

    2 Temmuz 2012 Pazartesi

    Sayın İzmir Büyükşehir Belediyesi

    Sayın Yetkili, 
    İzmir Aliağa hattı açılalı sanırım 2 yıl, bu hattın üzerinden geçmek için  tasarlanan  Çınarlı üst geçidi yapılalı daha da fazla oldu. Bu süre içinde 4 kat merdivenle çıkılan bu üst geçide tırmanamayacak yaşlı ve özürlülerin kullanması için planlanmış olan kaliteli asansörler hiç çalışmadı. 
    Hiç çalışmadan camları kırıldı, tozlandı, eskidi.




     


    Bizden (ve sizden) alınan paralar sarfedilerek yapılan bu asansörlerin çalıştırılmamasının sebebini; sıfır asansörlerin kullanılmadan eskimesinin müsebbibini öğrenmek istiyorum.


    Ayrıca üst geçit yapıldı yapılalı üzeri hiç süpürge görmedi. Rüzgar sağolsun, sigara izmaritleri, kırık şişeler demiryoluna uçtu uçtu. 
    Uçamadı köşelerde birikiyor.







    29 Mayıs 2012 Salı

    Sayın Everest Yayınları

    Değerli Yetkili,
    Özcan Yurdalan'ın Namaste -Hindistan Yolculuğu adlı kitabını satın
    aldım,heyecanla okumaya başladım, ama dakika bir gol bir:
    İlk başlık kocaman 'şöför mahalli yazıları'. Hadi neyse dedim devam ettim, ikinci bölümün başında bu kez sıcak yatağın rahatı diyor yazar.
    Rahat sıfattır, bahsetmek istediği rahatlık! Hadi bunu da görmezden gelelim dedim,ama bisiklet yolculuklarını anlattığı bölüme gelince çileden çıktım:

     Yazar hiçbir yanlış anlamaya yer bırakmayacak şekilde
    defalarca bisikletin gidonuna didon diyor, hadi o desin;eğer varsa düzeltmeniniz,editörünüz ya da her kimse o da bunu atlıyor.(Didon argoda fransız anlamına gelmektedir). Benim bildiğim kadarıyla Everest Yayınları öncü bir kuruluş, cesur çıkışları var, sahibi şöyle böyle vs.

    Neden böyle oluyor?
    İşin kötü yanı kitap çok güzel, Özcan abi güzel bir abi, okumak için yanıp tutuşuyorum ama sinirden de okuyamıyorum. Böyle bir kitap yayınladığınıza göre  eleştirilerimi yersiz buluyor olabilirsiniz.
    'Amaan ,delinin zoruna bak,oku geç işte önemli olan içindeki'
    diyebilirsiniz.

    Size bunu basit bir örnekle anlatmaya çalışayım:
    Çok açım (kitabın içeriğine) ama önüme gelen çorbadan böcek çıkıyor, görmemezlikten geleyim diyorum, yine çıkıyor, yine çıkıyor.
    Ne yapmamı  tavsiye edersiniz?


    Mahatma

    Sayın İzmir Belediyesi

    30 mayıs 2012 sabahı saat 06 30 da alsancak yönüüne gitmekte olan 35 DA 7456 plakalı otobüsünüz Gümrüksüz saha  çıkışının önündeki, ışıklarda bekleyen arabaların arasıından buz gibi kırmızıda geçti.


    CEVAP ÖZETİ 

    Sayın Hemşehrimiz; İletiniz ile ilgili olarak İzmir Büyükşehir Belediyesi Eshot Genel Müdürlüğü Ulaşım Daire Başkanlığı'ndan alınan yanıt:" İstek ve şikayetlerin ele alınması sürecinde objektif ve tarafsız şekilde değerlendirilerek nedenlerini ortadan kaldırmaya yönelik analiz yapılmakta olup, yolcu memnuniyetini artırmak açısından değerlendirilmektedir. Şikayetinizle ilgili yapılan inceleme sonucu, personelimizin ifadesi alınmış ve görüşülmek üzere disiplin kuruluna sevk edilmiştir. "şeklindedir. İyi günler dileklerimizle bilgilerinize sunulur. 

    Sayın Orda Kimse Var Mı?

    Sayın yetkili aşağıdaki maili size 2,5 ay önce gönderdim.
    Kaldırım hala aynı şekilde duruyor.
    Yeni kırılan yerleri de mevcut
    Bir yanıt da vermediniz.
    Orda kimse var mı?

    19 Mart 2012 Pazartesi

    Sayın İzmir Büyükşehir Belediyesi























    Siz İzmir'i güzelleştirmek uğruna her ay binlerce çiçek dikip, söküp, dikip, milyonlarca lira harcayan değerli belediye yetkilileri,
    Burası kentimizin tek tük güzel binalarından Borsa'nın karşısındaki kaldırım.
    Daha başka yerlerde de kırılıp, boru geçirip, yalapşap tamir edilmiş yerler var ama bu şahikası!
    İzmirin alameti farikası, Kordonun dalgalı kaldıımlarına yapılan bu muameleyi reva görüyor musunuz?
    Görüyorsanız başka bir şey söylemeyeceğim.

    10 Aralık 2011 Cumartesi

    Sayın Toyota Merkezi

    I'm impressed by your ads that Toyota brand stands for quality and
    durability.
    I bought a Corolla Verso last year..
    After one year the windshield wipers are not cleaning properly.
    I asked the local service 'Toyota Borovali' to change them.
    They accepted the misfunction but also said its not included in warranty
    as its exposed to to wind and sun.
    I told them this windshield is not designed to be used in the living room
    of my house. Instead, should be designed for outdoor use.
    Now; If you also say that your windshields have a one year lifetime and I
    should pay for it every year, including the first warrantied year, please
    don't make any quality and design based ads anymore.

    M. Gandhi




    Dear Mahatma Gandhi,


    Recently you contacted Toyota. Below is a summary of your contact message and our response.
    Thank you for allowing us to be of service to you.
    Subject
    quality and warranty


    We apologize for the issues you are experiencing with the windshield wipers on your Corolla Verso but Toyota Motor Sales, U.S.A., Inc., a subsidiary of Toyota Motor Corporation in Japan is only able to handle inquiries for vehicles sold in the continental United States and manufactured to U.S. specifications.

    Please visit Toyota Turkey, http://www.toyota.com.tr/, for information on how to contact the Toyota distributor in your country. They are charged by Toyota Motor Corporation in Japan to address concerns with the vehicles sold and operated in their country.

    Jay Spencer
    Toyota Customer Experience





    Sayın Toyota Türkiye
    Toyota'nın kalite ve dayanıklılığını vurgulayarak yaptığı reklamlara inanarak
    bir Toyota Verso araba aldım.
    Henüz 1 yaşındaki aracımın silecekleri düzgün silmediği için yetkili
    servise başvurdum.
    Servis yetkilisi sileceklerin dış ortama maruz kaldığı için eskidiğini ve
    garanti kapsamında değiştirilmeyeceğini söyledi.
    Sayın Yetkili bu silecekler elbette oturma odasında kullanılmayacak,
    dışarda kullanılmak için üretiliyor.
    Eğer sileceği bir sarf malzemesi olarak görüyorsanız ve arabayı aldığım
    yıldan başlayarak her sene silecek değiştireceksem nerede kaldı Toyota'nın
    kalitesi.
    Nasıl olsa Toyota arızalanmaz diye alanı 1000 karakterle sınırlamış ve
    başka bir mail adresi de vermemişsiniz ama benim arabamda daha başka sorunlar da
    var bu nedenle bir form daha dolduracağım...


    Bir yaşındaki aracımla ilgili sorunların devamıdır:


    Ayrıca aracımın menzil (range) göstergesi ortalama tüketimden bağımsız
    olarak sürekli aynı kilometreyi gösteriyor.
    Yani depoyu doldurup ve değerleri sıfırladıktan sonra 100 kmdeki ortalama
    tüketim 6 lt de 20 lt de olsa hep 675 km gösteriyor.
    Bunun düzeltilmesi için 3 kez servise gittim. Servisteki iyi niyetli ama
    belli ki eğitimleri yetersiz personel en son şamandırayı söküp de yine
    düzeltemeyince düzeltilebileceğinden umudumu kestim, kaderime razı oldum.
    Benim arabam da menzili göstermeyiversin dedim ama içime de sinmiyor
    doğrusu yol bilgisayarım var ama fonksiyonu yok.
    Aracımın el frenindeki kaplama neredeyse tamamen silindi (araç henüz 20 bin
    kilometrede); bunu da gösterdiğim servis yetkilisi (elbetteki garanti
    kapsamında) yapılacak birşey olmadığını bildirdi.
    Acaba aracım sahte bir Toyota olabilir mi?








    Sayın Gandhi,
     
    Öncelikle başvurunuz için teşekkür ederiz.

    ... tarihinde tarafımıza ulaşan silecek ve range değeri ile ilgili başvurularınızda araç bilgileriniz olmadığı için için tarafınızdan araç bilgileriniz istenmiş ancak bunun sonarında ulaşan e-mail bulunmamaktadır.Başvurunuz ile ilgili araç bilgilerinizi (plaka no, şasi no) aşağıdaki mail mesajınızı da içerecek şekilde iletmeniz akabinde başvurunuz işleme alınarak tarafınıza mümkün olan en kısa sürede bilgi aktarılacaktır.
    Bilgilerinize sunar esenlikler dileriz.
    Saygılarımızla,
    Toyota Müşteri İlişkileri



    Sayın Yetkili
     
    Aşağıda size daha önce yazdığım mesajı ekledim. İşlerim nedeniyle size geri dönememiştim.
    Aracımın Plakası Mumbai 35, şasi numarası ... dir.
    .

    Bu yakınmamı yazdıktan sonra geçenlerde aracımı 30 bin bakımına götürdüm. Daha doğrusu ben bakımın 15 binde bir olacağını düşünüyordum ama her 10 binde birmiş.
    Niçin bakım aralıklarınız bu kadar sık ve bakımlarınız bu kadar pahalı?
    Dışarda Mobil'in 66 lira ya sattığı 5/30 yağı indirimli olarak 128 liraya satıyorsunuz.  Renault ve Ford aynı tip araçları 15 binde bir bakıma alıyor. Bu şirketlerin kullanıcıları 90 bin kilometreye kadar 6 kez bakım masrafı yaparken biz Toyota kullanıcıları 9 kez ücret ödüyor, 9 gün arabasız kalıyoruz.  Sadece yağ, yağ filtresi değişimi ve çekup için  indirimli olarak 276 lira para ödedim.
    Bakım sırasında servis yetkilileri tarafından aracın ön balatalarıyla birlikte disklerinin de değişmesi gerektiği söylendi. 
    Aracım şu anda 37 bin kilometrededir. Ortada fren balatalarının bitip de diske sürterek aşındırması gibi bir durum yoktur. Fren balatalarının aşınması elbette normaldir de 2 yaşında bir arabanın çelikten mamul  disklerinin bu kadar kısa zamanda aşınması ve balatalarla birlikte 800 liraya yakın masraf çıkarması bence normal değildir ve garanti kapsamında değerlendirilmelidir.
     
    Sayın Yetkili,
    Bir firma ancak ürettiği malın arkasında duruyorsa güven oluşturabilir. 
    Daha önce kullandığım Reault Scenic aracım 3,5 ve 4 yaşlarında ve 70 binin üzerinde kilometredeyken ateşleme ve şarj dinamosu arızaları çıkarttı. Ben bu aracın arıza yapmak için çok yeni olduğunu söyleyip itiraz  edince yetkili servis bu haklı şikayetimi ana firmaya bildirdi. Firma aracın garantisinin dolmuş olmasına karşın yakınmamı haklı bulup her iki arızada da tamir bedelinin 2/3 ünü karşıladı. Bu durumu Borovalı'daki servis yetkilisi hanıma anlatmaya çalıştığımda sözümü keserek nobran bir tavırla;
    "Bizi başka firmalar ilgilendirmez" dedi. 
    Gerçekten de başka firmaların müşterisine nasıl yaklaştığı, malının arkasında durup durmadığı sizi hiç ilgilendirmeyebilir ama seçme şansı olan bir tüketici olarak beni pekala ilgilendirir.
    Mutlu ve aracının kalitesine güvenen bir Toyota kullanıcısı olarak kalmam için sizden dileğim:
    1. Aracımın sileceklerini ve fren disklerini garanti kapsamında değiştirip, yol bilgisayarımın range değerini düzeltiniz. Düzeltemiyorsanız değiştiriniz.
    2. Periyodik bakım aralıklarını en az 15 bin kilometreye çıkartıp bakım maliyetlerini makul seviyeye çekiniz.
    Saygılarımla
    M. Gandhi