Sayın Yetkili,
1 Ekim 2014 günü Aydın Kipa'dan aldığım 1 litrelik Yeni Rakı her zamankinden farklı ve acı bir tadda çıktı.
3
Ekim günü bu yakınmamı telefonla bildirdiğim şirketinizin yetkilisi
şişenin üretim bilgilerini ve telefon numaramı alarak bir görevlinin
gelip şişeyi alacağını söyledi, ancak aradan bir hafta geçtiği halde ne
arayan ne soran oldu.
Neredeyse 30 euroya yakın pahalı bir viski fiyatı ödediğim rakı çalışma odamda duruyor, içemiyorum.
(İçilecek gibi de değil.)
Rakı acı çıkınca haber veririm incelerler diye düşünmüştüm ama bu ilgisizlik beni şaşırttı.
Gördüğüm kadarıyla halkla ilişkilere büyük önem veren şirketinizin bu tavrını anlamakta güçlük çekiyorum.
Lütfen bozuk olan bu ürününüzle ile ilgili eyleme geçiniz.
MG
15 gün sonra
Sayın Yetkili,
Şikayetleri neden dikkate almıyorsunuz?
Az
evvel görüştüğüm telefon hattındaki Tuba isimli hanım şikayetimin
kaydedildiğini dikkate alınmasının 10 gün de, daha fazla da
sürebileceğini söyledi.
Bunu söylerken de bir call center için son derece kaba ve ilgisizdi.
Ben ürününüzü size, reklamlarınıza inanıp güvendiğim için aldım.
Belki de sahte olan ürünü 15 gündür içmeden tutuyorum.
Lütfen şikayetimle ilgileniniz.
MG
Sonuç:
2 mail ve 4 telefon konuşması sonucu rakı değiştirildi, özür dilenmedi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder