17 Mart 2016 Perşembe

Sayın Garanti bankası

Sayın Yetkili
Bankanızı tercih etmiş falan değilim
En son hesaplarımı kapatırken "Bir daha hiç muhattap olmayacağız değil mi? Hiç bir hesabım kalmadı" diye sormuştum; yok denmişti
O zamandan beri önünüzden geçmemek için kaldırım değiştiriyorum
Bu maili attım diye de borç çıkartabileceğinizden endişe ediyorum

Ne kadar agresif ve rahatsız edici bir bankasınız,
iyi ki bizim Hindistan'da şubeniz yok!


Değerli Müşterimiz, Garanti Bankası'nda size özel hesap işletim ücreti muafiyetinizin devam ettiğini bildirmek isteriz.
Temmuz - Aralık 2015 dönemine ait hesap işletim ücreti müşteri bazında toplam 69.00 TL olup devam eden muafiyetiniz nedeniyle hesaplarınızdan bu döneme ait ücret alınmayacaktır.
Bankamızı tercih ettiğiniz için teşekkür eder, size en iyi hizmeti vermek için hizmetlerimizi her zaman geliştirdiğimizi paylaşmak isteriz.
Bilgilerinize sunarız.

Hiç yorum yok: