Sayın Yetkili
Devraldığınız maaş hesabı için müdürlüğe çağrıldık, yarım saatten fazla ayakta bekledik, işlerimize 1 saatten fazla ara vermek zorunda kaldık, tam pandeminin zirve yaptığı bu günlerde hastalarımız mağdur oldu.
Yüzlerce araç müdürlüğün çevresinde park yeri aradı.
Daha önceki bankalar iki memur ile kurumları dolaşıp işimizi kesintiye uğratmadan hızlıca işlemleri hallediyorlardı.
Sizden önceki Halk Bank da yüzlerce kişiyi şubeye çağırıp kucağımızda form doldurtmuştu.
Ben de bu muameleye o kadar sinirlenmiştim ki 15 yıl boyunca maaşımı yattığı gün eski bankama transfer ettim.
Halk Bank bana verdiği onca promosyona karşı benden 1 kuruş kar edemedi.
Duyduğuma göre siz de maaş promosyonu olarak yüksek bir meblağ dağıtacakmışsınız.
Bu parayı gözden çıkartıyorsunuz ancak potansiyel müşterilerinize bir jest yapmayı, ilişkimize medeni bir şekilde başlamayı beceremiyorsunuz. Müşteri odaklı değil şube odaklı çalışıyorsunuz.
Aslında bankanızla çalışmak istememe rağmen Sağlık Müdürlüğünde gördüğüm muamele ile
(Bu arada çalışanlar çok gayretli ve nazikti ancak sayıları azdı yemek yemeden çalışıyorlardı) fikrimi değiştirdim, bankanızdan hiç bir hizmet almak istemediğimi kendilerine belirttim.
Umarım bundan sonraki potansiyel müşterilerinize daha iyi davranırsınız.
Dr. Gandhi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder