7 Eylül 2009 Pazartesi
Sayın Karayolları
Sayın Yetkili
Yazlığımız Akbük, Didim, Aydın da bulunduğu için her haftasonu İzmir
den Akbük e arabamızla seyahat ediyoruz. Yol Akbük yol ayrımına kadar
iyi fakat Soke-Bodrum Yolu-Akbuk Yol Ayrımı dan Akbük e olan yol çok
işlek olmasına rağmen hem çok dar hemde bakımsız. Yol kenarındaki
asfalt aşınmaları arabalarda hasara neden olmaktadır. Gece geçtiğimiz
için yolun sağında herhangi bir reflektör işaretlemesi bulumadığımız
için çok tehlikeli sürüşe neden olmakta. Ayrıca şerit çizgisi çoğu
yolumuzda olduğu gibi silinmiş ve yolun neresinden gidiyoruz
farkedilemiyor.
Bu yolu yıllarca gidiyoruz fakat herhangi bir iyileştirme yapılmadığı
gibi şerit, reflektör gibi güvenlik önlemleri almadığı için TCK
kazalara açık davetiye vermektedir.
Bizler vergi veren ve vergilerin bir kısmının bu yollara harcandığını
düşünen vatandaşlar olarak bu yolun çok daha büyük faciaya yol açmadan
düzeltilmesi, en azından şerit çizgileri, kenar reflektörleri gibi
önlemlerin acilen alınması, kenarlardaki bozuklukları düzeltilmesi ve
uzun vadede de geliştirilmesini sizden rica ediyorum. Birde işin
uzmanı olarak bu yolda arabayla geçip sizde gözlemlerseniz sevinirim.
Bu yolun durum ile ilgili beni bilgilendirmenizi rica ediyorum.
Alby
Sayın Bay Einstein,
(Söke Didim) Ayr. - Akbük Yolu Karayolları sorumluluğunda yer
almamaktadır. Söz konusu yol İl Özel İdaresi sorumluluğundadır.
Ancak yolun Karayolları ağına alınması konusunda çalışmalar devam etmektedir.
Bİlgilerini ve gereğini arz ve rica ederim
Karayolları 2.Bölge Müdürlüğü
Bilgi Edinme Birimi
35100 Bornova/İZMİR
1 Eylül 2009 Salı
Sayın Bayraklı Belediyesi
Öncelikle size ulaşmak için neden bu formu doldurmamız gerektiğini
öğrenmek istiyorum.
Amacınız ulaşılmamaksa anlayacağım zira kimse
şikayeti önemli değilse babasının adını, doğum yerini, tarihini ve
daha bir sürü bilgiyi size vermekle uğraşmaz.
Amacınız ulaşılır olmak, geri bildirim almaksa lütfen sitenizin
görünür bir yerinde bir adet mail adresi yayınlayınız.
İkincisi hallemizdeki parkının sebilindeki çeşme 20 gündür sızdırıyor.
10 gün tamir edilemsini bekledikten sonra parka
bakan işçinizi uyardım. Kendi başına musluğu tamir ettirmeyi akıl
edemeyen bu genç sorunu size bildirdiğini söyledi, ancak aradan geçen
10 günde musluk tamir edilmediği gibi tonlarca su da boşa aktı.
Sayın yetkili,
İzmir'imiz su sıkıntısı yaşamakta, belediyeler halka suyu tasarruflu
kullanma çağrısı yapmaktadır. Bu çağrının inandırıcı olabilmesi için
önce belediyelerin bu konuyu ciddiye almaları, su tasarrufunu
kendileri başlatmaları gereklidir.
Lütfen tüm personelinizi su tasarrufu konusunda eğitiniz.
Parklara bakan görevliler bütün mesailerini verdikleri parktaki akan
musluklara "Su akar Türk bakar" deyişini doğrularcasına bakmasınlar,
boşa akan suyu kessinler.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
gandhi

Park ve Bahçeler Müdürlüğü Bayraklı Belediyesi maili:
Söz konusu mahalle parkındaki çeşme tamir edilerek hizmete sunulmultur. Formun doldurulmasındaki amaç ise dilek ve şikayeti talep eden vatandaşlarımıza hizmet konusunda bilgilendirmek.
Bilgilerinize rica ederim
1 Ağustos 2009 Cumartesi
Sayın Maliye
gereğini
Gandhi
T.C.
GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI
İzmir Vergi Dairesi Başkanlığı
Denetim Grup Müdürlüğü
(Denetim Koordinasyon Müdürlüğü)
SAYI : B.07.1.GİB.4.35.40.02/4016-09-693
KONU: İhbar
mahatma gandhi
İLGİ: 04.08.2009 tarihli şikayetiniz.
İlgide kayıtlı şikayetiniz Vergi Kanunları yönünden Denetim Birimince değerlendirilerek, düzenlenen tutanak gereği yapılmak üzere ilgilinin bağlı bulunduğu Vergi Dairesine gönderilmiştir.
Vergi konusundaki ilgi ve hassasiyetinize teşekkür eder,
Bilgilerinize rica ederim.
Özcan TUNA
Vergi Dairesi Başkanı a.
Müdür V.
Adres: 1366 Sok. No:2 Basmane-İZMİR | Tel: (0232)4832802 FAX:4830745 | e-posta:denkoormd@izmirvdb.gov.tr |
9 Temmuz 2009 Perşembe
sayın tüketiciler birliği
M Gandhi
Sayın M Gandhi,
Bizler mağdur tüketicilere karşılıksız olarak yasal haklarını gösteren ve örgütlü yapımızla destek sağlamaya çalışan ve toplumsal tüketici hak ihlallerinde kamuoyu oluşturan, gerektiğinde yargı mercileri nezdinde dava açarak mücadele veren, tam bağımsız bir sivil toplum oluşumuyuz. Ayrıca, muhtelif kaymakamlıklardaki Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri’nde de tüketiciyi temsil görevini yapmaktayız. Hiçbir kişi veya kurumdan maddi ve manevi destek almamaktayız. Fikir, insan gücü ve maddi imkânlarımız sadece gönüllülerimizce sağlanmaktadır. Yasal olarak her hangi bir yaptırım imkânımız da bulunmamaktadır. Kredi kartı bilgilerinizin alışverişinizin bedelinin tahsili için pos makinasından geçirilerek kontrolü doğaldır. Ancak, siz farklı bir kanaatte iseniz şayet;
İkamet ettiğiniz veya satıcının bağlı bulunduğu ilçe kaymakamlığında bulunan Tüketici Hakem Heyeti'ne konu ile ilgili belgeleri de ekleyerek dilekçe ile başvurup, hak arayabilirsiniz. Hakem Heyeti kararları 2009 yılı için 906,97 TL'ne kadar mahkeme ilamı hükmünde olup, icra kabiliyetine haizdir. Hakem Heyeti kararını doğru bulmayan taraf, kararın kendisine tebliğinden itibaren 15 gün içinde en yakındaki Tüketici Mahkemesine itiraz edebilir. Bu müracaatlar ücrete tabi değildir.
Derneğimizin Sorumluluğu
Not: Başvuru merkezimiz tarafından yukarıda verilen bilgiler tavsiye niteliğindedir. Her hangi bir yargı niteliğinde olmadığı ve yetkili makamların bu konudaki kararlarında bir standart bulunmadığı için farklı sonuçlar alınması durumunda derneğimizin sorumluluğu bulunmamaktadır.
Sorular ve bilgi talebiniz için sikayet@tuketiciler.org adresine posta gönderebilirsiniz.
Dernek çalışmalarımıza katkı için;
Üye olmak istiyorsanız: http://www.tuketiciler.org/?com=member.form
Bağışta bulunmak istiyorsanız: 212.567 97 44 veya tuketici@tuketiciler.org
Saygılarımızla,
Aydın Ağaoğlu
Tüketiciler Birliği
Başvuru Merkezi Başkanıaydin@tuketiciler.org
Sayın Tüketiciler Birliği
Benim şikayetim kartımı pos makinesinden değil yazar kasadan geçirmeleri ve bilgilerimi çalmalarıdır.
Sayın Bay Gandhi
Bahsettiğiniz husus Ceza Hukuku kapsamında suç olup, konuyu Cumhuriyet Savcılığı'na intikal ettirmeniz gerekmektedir.
17 Haziran 2009 Çarşamba
Sayın Diyanet işleri
Mahallemizde bulunan Camii'nin müezzininin ezanı okuma uslubundan memnunuz. Ancak amfi o kadar yüksek derecede açılmaktadır ki evimiz camiye 200 metre mesafede olmasına karşın ezan okunurken evde telefonla konuşamamakta, birbirimizi dahi duyamamaktayız. Uykudaki bebeğimiz uykusundan ağlayarak uyanmaktadır. Camiye yakın evlerde oturan komşularımız çıldıracak raddeye geldiklerini ifade etmekte, ancak camiye saygılarından bu durumu gidip görevlilere anlatamamaktadırlar.
Sayın yetkili,
Müminleri namaza çağırmak için tüm bir mahalleye günde 5 vakit böylesine bir eziyet insanı dinden soğutmaktadır ve yasalara göre de belli desibelin üzerinde hoperlör açmak yasaktır.
İlgili Cami'nin görevlilerinin uyarılmasını rica ederim.
M. Gandhi
14 Haziran 2009 Pazar
Sayın Metro Turizm
Bundan 15 yıl önce Beyin cerrahı bir arkadaşım sizin firmanızın otobüsünün yaptığı kazada can verdi.
Can taşıyan firmanızın şöförlerin eğitimi hakkında daha hassas olması zaten çok parlak olmayan imajınızın düzelmesi açısından yararlı olacaktır. Aksi taktirde otobüsünüzün yalpalayarak solladığı her aracın içindekiler "Metro Turizm mi, bırak kalsın!" diyeceklerdir.
Sayın Gandhi
Söz konusu aracımızın takometresi incelenmeye alınmış olup, söz konusu aracımızın kaptanı hakkında gerekli idari işlemler yapılacağını size bildiririz. Bu tarz durumlara karşı oldukça hassasiyet gösterdiğimizi bilmenizi isteriz. Yolcularımızın güven içinde seyahatleri tamamlaması en büyük amacımızdır . Bu konuda müsterih olabilirsiniz. Yaşamış olduğunuz bu elem verici durum nedeniyle firmamız adına sizden özür diler. Anlayışınız ve hassasiyetiniz için teşekkür ederiz. Esenlikler dolu günler dileklerimizle.
METRO TURİZM
Kontrol ve Denetleme
Departmanı
16 Nisan 2009 Perşembe
Sayın Türksat
Sayın Türksat Yetkilileri,
Kurumunuzdan yaklaşık 10 yıldır kablo tv hizmeti alıyordum.
Bu süre içinde gönderilen tüm faturaları otomatik ödeme talimatı ile
gününde ödedim.
İki yıl önce çalıştığım bankayı değiştirirken ödenmemiş bir aylık
faturayı bahane ederek bana hiç bir bildirimde bulunmadan yayını
kestiniz. Hadi paraya susamışsınız, açma kapama dan alacağınız 10 lira
gözünüzü karatmış, bu nedenle benimle olan müşteri ilişkinizi hiçe
sayıyorsunuz diyelim...
Bu 14 liralık faturayı ödemek için postaneye ya da telekom merkezine
gidip sıraya girmemizi istiyorsunuz. Siz ne biçim bir teknoloji
firmasısınız ki online para tahsil edemeyip, beni işimden gücümden
ayırıp, dolmuşa otobüse bindirip, sıraya sokmaya çalışıyorsunuz.
Yayını çok biçimsiz bir günde kestiğinizden eşim iki kez öğle tatilini
harcayarak para tahsil ettiğiniz merkezlere gitti, oradaki görevliler
"bizim blgisayarlarımızda borcunuz gözükmüyor " diyerek parayı
almadılar.
(Teknoloji firması olduğunuzu bir kez daha hatırlatmak isterim)
Bir hafta sonra borcumuzu ödemediğimiz için aboneliğimizin iptal
edildiğine dair kağıt mektubunuz elimize geçti, 14 lirayı ödemezsek
bizi icraya verecekmişsiniz. Demek ki isteyince haber
verebiliyormuşsunuz, keşke yatmayan faturayı da haber verseydiniz.
14 lirayı yatırmak için gittiğim Alsancak postanesinde de önce
borcunuz yok dendi, mektubunuzu gösterince buldular, ödedik, ve en
sonunda sizinle ilişikimizi kestik.
Şimdi Digitürk abonesiyiz, Kablonet almayı planlarken kablo TV
kesilince kim güzel kampanya yaparsa onunla sözleşme imzalamaya karar
verdik.
Siz nasıl işbilmez, müşterisini korumaz, sahip çıkmaz bir firmasınız
ki 10 yıldır her faturasını gününde yatıran ve müdaheleniz olmasa
belki 30 yıl daha aksatmadan ödeyecek olan; artı internet hizmetinizi
satacağınız bir müşterinizi istemsiz olduğu besbelli 14 liralık bir
borçtan ötürü küstürüp rakip firmalara kaptırıyorsunuz.
Eğer bu rakip firmaların içinize yerleştirdiği ajanlarla yaptığı bir
sabotaj değil de bizzat kendi marifetiniz ise vay halinize.
Bundan sonra sizin hiç bir ürününüzü satın almayacağımı bilmenizi
isterim. Kelin merhemi olsa başına sürer: Siz teknolojiyi fatura
tahsilatı için bile kullanamayan bir firmasınız. Allahtan satıldınız
da beceriksizliğinizin faturasını artık biz ödemiyoruz.
gandhi
Sayın Gandhi
>
> Bilgileriniz incelendiğinde; Temmuz 2007 dönemine ait geçmiş döneme ait
> borcunuz sebebiyle hizmetinizin kesintiye uğradığı görülmektedir.
>
> Dilerseniz, hizmetinizi Borçtan İhya işlemi ile birlikte tekrar aktif hale
> getirebilirsiniz. Borcundan dolayı hizmeti fesh edilen abonelerimizin
> hizmetini yeniden aktif hale getirebilmesi için, fesih tarihi itbariyle; 3
> (üç) ay içerisinde PTT ve Abone Merkezine müracaat ederek borcunun tamamını
> ödemek koşulu ile aynı adreste hizmetini Borçtan İhya başvurusu ile birlikte
> tekrar aktif hale getirebilmektedir. İhya işlemi sonrasında ilk faturaya bir
> defaya mahsus olmak üzere Kablo TV abonelik bedelinin 1/4 olan 10.75 TL
> yansıtılımaktadır.
>
> Borçtan İhya işlemi için; hizmet numaranız, 1268240 nolu referans
> numaranız ve kimlik bilgileriniz ile birlikte güncel borç bilgisini Çağrı
> Merkezi aracılığıyla öğrenerek ödeme gerçekleştirerek başvuruda
> bulunabilirsiniz.
>
> İşlem Gerçekleştirebileceğiniz Birimler
>
> İzmir Abone Merkezi 243 SOKAK NO.17 BORNOVA İZMİR
> İzmir Abone Merkezi Girne Cd. No:101/B Karşıyaka
> İzmir Abone Merkezi İNÖNÜ CAD.NO.262/A HATAY/ İZMİR
> İzmir İl Müdürlüğü 1565. Sk. No:2 Çınarlı 35100 Konak / İzmir
> İzmir BORNOVA PTT SÜVARİ CAD.NO:3 BORNOVA
> İzmir ÇİĞLİ PTT TUZLA CAD. NO:21 ÇİĞLİ
> İzmir GAZİEMİR PTT ÖNDER CAD.NO:61 GAZİEMİR
> İzmir GÜZELYALI PTT MİTHATPAŞA CAD. NO:694 KÜÇÜKYALI
> İzmir HATAY PTTİNÖNÜ CAD. NO:295/A HATAY
> İzmir KARŞIYAKA PTT1717 SOKAK NO:165 KARŞIYAKA
> İzmir PASAPORT PTTCUMHURİYET BULV.NO:17 PASAPORT/KONAK
> İzmir ŞİRİNYER PTTMENDERES CAD.NO:252 ŞİRİNYER
10 Nisan 2009 Cuma
Sayın TURMEPA
1 Nisan 2009 günü İzmir körfezini temizlemeye çalışan geminizi Konak İskelesi önünde 15 dakika izledim.
Biz kıyıda oturanları dumana ve gürültüye boğan gemi bu süre içinde üzerindeki bantla 15 parça çöp toplayamadı. Üstelik dibe çökmüş naylon torba vs atıkları da tekrar yüzeye çıkarttı. Gördüğüm kadarıyla kaptan köşkünde iki, bir de dışarda çımacı olarak üç kişi bu teknede istihdam ediliyor, mazot yakılıyor, duman çıkartılıyor, ama sonuç sıfır. Tam dostlar alışverişte görsün durumu.
Kanımca esas sorun geminin bantının efektif çalışmamasından ziyade çalışan personelin denizi temzilemek konusunda herhangi bir motivasyonunun bulunmaması. Benim izlediğim 15 dakika boyunca biz çımacıyı, çımacı bizi ve çöpleri seyretti. Halbuki eline eski usul bir kepçe alsa bu süre içinde hiç mazot harcamadan yüzeydeki bütün çöpleri toplayabilirdi.
Harcadığınız paralarınıza ve paralarımıza yazık!
M.Gandhi
9 Nisan 2009 Perşembe
Sayın Büyükşehir Belediyesi
Tüm yakınmalarımıza (Daha önce bu koonuda 5 mail yazdım, beş kez yanıt verdiniz, değişen sıfır!) ve kesildiğini iddia ettiğiniz cezalara rağmen Pasaporttaki kafelerin (Özellikle Kandemir, Liman ve Justy) kaldırımı ve bisiklet yoklunu masalarıyla, nargile mangallarıyla işgalleri sürmekte.
Sayıon yetkili, bu kaldırımlar kimin?
Büyükşehir Zabıta ekiplerinin bu duyarsızlığı sürdükçe korkarım yakında yürümek için kafe sahiplerinden izin almamız gerekecek
Sayın Hemşehrimiz;
İletiniz ile ilgili olarak İ.B.B. Zabıta Dairesi Başkanlığı’ndan alınan yanıt;” Müdüriyet Makamının 28.10.2009 tarih 4097 sayılı havalesi ile Amirliğimize gönderilen Hemşehri İletişim Merkezi nin 26 ekim 2009 gün 31087 sayılı şikayet formuna istinaden belirtilen bölgede yapılan kontrollerde; Emniyet Güçleri desteği ile toplam1 adet büyük 2 yana açılır şemsiye, 23 sandalye (demir aksamlı), 1 şemsiye beyaz yuvarlak, 3 adet ayaklı yuvarlak masa ve bir adet köşe ahşap kanape (ayağı kırık)yaya yolunu kapattığı ve izinsiz alanlara konulduğundan alınarak depomuza yeddiemin olarak kaldırılmıştır.” Şeklindedir.
İyi günler dileklerimizle bilgilerinize sunulur.
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİHEMŞEHRİ İLETİŞİM MERKEZİ
7 Şubat 2009 Cumartesi
Sayın İkbal Sucuk
Geçen hafta İzmir Bornova Çamdibi’nde bulunan Boyumar market zincirinden markanızı taşıyan etiketinde %70 dana eti içerdiği yazan açık mangallık sucuk aldım. Kilosu indirimde 8.75 lira idi. Eve gelip pişirdiğimde pazarlarda kangalı 1 liraya satılan benzerleri misali son derece kalitesiz olup ne yağ ne et içerdiğini gördüm.
Yine etikette yazan bilgiye göre 1922 den beri üretim yaptığınızı ve 87 yıdır bir marka güvenilirliği olşturduğunuzu düşünerek yaptığım bu alışverişten son derece mutsuzum.
Eğer markanıza güvenerek ne yapsak satar diyorsanız çok yanılıyorsnuz, 87 yılda oluşan güven 8 ayda biter.
Eğer aldığım sahte bir ürün ise lütfen bu işi takip edniz ve tarafıma bilgi veriniz.
Saygılarımla
gandhi
29 Kasım 2008 Cumartesi
sayın Darüşşafaka
Ben İzmir'de çalışan bir doktorum.
Geçtiğimiz günlerde önce Urla'daki rezidansınızda kalan, çocukluğumda
yanında marangoz çıraklığı yaptığım eski ustamı; 95 yaşındaki Turhan
Amca'yı ziyaret ettim, daha sonra da gördüklerimden etkilenerek,
hayatta kimsesi kalmamış, ancak çok canlı, neşeli, ve bakımlı; gemi
barmenliğinden emekli, 84 yaşındaki bir hastama, kurumunuzun broşürünü
vererek ve ısrar ederek görüşmeye yolladım.
Hastam hayal kırıklığına uğramış olarak döndü, zira belki de bir kaç
yıl kalacağı bir oda karşılığında kendisinden tüm mal varlığı olan
yaklaşık 150 bin lira değerindeki evinin yanı sıra tüm emekli maaşı da
istenmişti. Kendisinin böyle bir anlaşmayı ağır bulduğunu, eline
harçlık para bile kalmadığını söyleyerek kurumunuzda kalmaktan
vazgeçti.
Urla'daki tesisinizi gezdim. Gerçekten büyük masraf edilmiş, kaliteli
malzeme kullanılmış, güzel ayrıntılar düşünülmüş, ancak bir eksiklik
var: Kalan yok!
Yeni açılan bir tesiste ilk kalacak olanlara belli kolaylıklar
gösterilmesi doğaldır, çünkü bu kişiler İzmir'de tecrübe edilmemiş bir
sistemi denemek için tüm malvarlıklarını riske atıyorlar. Kurumun
elektrik,ısıtma gibi işletme gideleri sabitken ve kalan 10- 15
kişinin bağışları bunu karşılamazken, burada kalmaya niyetlenen
kişilerin aşırı kuralcılıkla küstürülmesinin hem cemiyetiniz adına,
hem kurumunuzda kalmak isteyen yaşlılar adına büyük bir kayıp olduğunu
düşündüğümden size bu mektubu yazıyorum.
Kanımca kapasitenin hiç olmazsa yarısı dolana kadar gelenlerin maddi
açıdan fazla zorlanmadan kabulü işletmenin başarısını arttıracaktır.
Zira bu sayede hem kurumun tanıtımı yapılacak, hem de burası yaşanan
bir yer haline gelince, içeride insan sesleri olunca ilk görende
maroken koltuklu bomboş salonların yarattığı hayal kırıklığı
yaşanmayacaktır.
Benim de burada kalma niyetim olsa, şehirden oldukça uzak, ulaşım
imkanları çok sınırlı (Turhan Amca'nın söylediğine göre merkeze gitmek
için epeyce yürümek ve üç vasıta değiştirmek gerekiyormuş. Yaşlılar
özellikle yürüme konusunda çok zorlandıklarından şehir merkezine hiç
olmazsa haftada bir-iki gün düzenli servis koyulması yönünde bir
talepleri olmuş, ama henüz sonuç alamamışlar), ve ahbaplık edecek
kimse bulunmayan böyle bir yerde kalmak istemezdim.
Umarım işinize karışıldığını düşünmezsiniz, ve bu güzel kurumu
yarattığınız gibi işe yarar hale getirmek için gerekli adımları
atarsınız.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim
gandhi
23 Kasım 2008 Pazar
Sayın ÇEVKO
sizin bizim apartmanımızı kirletmeye ne hakkınız var, bizim apartman girişi çevreden sayılmıyor mu, göz zevkimizi koruyamaz mıyız.
yaptığınız basım ve dağıtım masraflarının heba olması dışında bu düşüncesiz ve hoyrat davranışınızdan ötürü vakfınızı kınıyorum
saygılarımla
gandhi
Sayın Gandhi
Çevre ve Orman Bakanlığı’nın 24 Haziran 2007 tarihinde yürürlüğe koyduğu Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği uyarınca kağıt, karton, metal, cam ve plastik gibi ambalaj atıklarının toplanması ve taşınması Belediyelerin yükümlülüğündedir.
Vakfımız, 2005 yılında her türlü ambalaj atığının geri kazanımı konusunda Çevre ve Orman Bakanlığı’ndan yetki almıştır. Bu yetki kapsamında ilçe belediyeleri ile işbirliği içersinde Kaynakta Ayrı Toplama Uygulamaları yürütülmektedir.
Vakfımız, Türkiye çapında İstanbul (Kadıköy, Pendik, Bakırköy, Zeytinburnu, Kıraç, Gürpınar), Ankara (Çankaya, Yeni Mahalle, Mamak, Beypazarı, Kazan, Pursaklar), İzmir(56 ilçe ve ilk kademe belediyesi), Bursa (Osmangazi, Emek, Kestel, Yıldırım, Mudanya, Güzelyalı), Antalya (Kaş, Serik, Muratpaşa, Konyaaltı), Muğla (Merkez, Marmaris), Yalova, Manisa, Balıkesir, Eskişehir (Odunpazarı, Tepebaşı), Adapazarı, Tekirdağ (Çorlu), Kocaeli (Bekirpaşa, Uzuntarla), Aydın (Didim) gibi konusunda hazırlıklarını tamamlamış olan çeşitli illerde ilçe belediyeleri ile işbirliği kurularak ambalaj atıklarının kaynağında ayrı toplanması ve geri kazanılması sağlanmaktadır. Ayrıca bu çalışmalar kapsamında, ÇEVKO Vakfı olarak geri kazanım torbaları, geri kazanım kumbaraları ve iç mekan kumbaraları, ilgili belediyelere verilmekte ve talep edilen yerlere, ihtiyaç duyulan noktalara belediyeler tarafından yerleştirilmektedir. Aynı zamanda ilgili belediye bu atıkların düzenli olarak toplamasını da gerçekleştirmektedir.
İzmir’de 2004 yılından bu yana İzmir Büyükşehir Belediyesi ile yürütmekte olduğumuz kaynakta ayrı toplama çalışmalarında birçok bölgede projeyi uygulamaktayız. Bornova’da Manavkuyu Mahallesi, Mansuroğlu Mahallesi, Kazım Dirik Mahallesi ve Evka-3 bölgesi proje dahilindeki pilot bölgeler içerisindedir. Projenin halka duyurulması aşamasında, tanıtım ekipleri oluşturarak kapı kapı dolaşılmakta, konut sakinlerine broşür dağıtılmakta ve apartmanlara ambalaj atıkları toplama günlerini belirten çıkartmalar yapıştırılmaktadır. Yani çöp toplama saatleri değil, sizin gördüğünüz çıkartma apartmanınızın ambalaj atıklarını çıkartma saatidir. Toplama gününüzde evinizde ayrı bir poşette biriktireceğiniz kağıt, karton, metal, cam, plastik gibi ambalaj atıklarınızı apartman girişinize çıkartacaksınız ve belediye ekipleri tarafından atıklarınız toplanacaktır.
Bu projenin İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından Bornova belediyesinin de işbirliği içerisinde yürütmekte olduğu bir proje olduğunu ve sizin gibi konut sakinlerinin de, Çevre ve Orman Bakanlığı’nın 24 Haziran 2007 tarihinde yürürlüğe koyduğu Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği uyarınca uyması gereken bir uygulama olduğunu belirtmek isterim.
Konuyla ilgili her türlü sorunuz için belediyenin 293 1999 nolu Alo Atık Hattını arayabilirsiniz.
İlginiz için tekrar teşekkür ederiz.
Saygılarımla,
E.A.
ÇEVKO Vakfı
Sayın E.A.
Sizin verdiğiniz yanıtın benim yakınmamla ne ilgisi var?
Ben apartmanımızın girişine neden ortamı çirkinleştiren bir çıkartma yapıştırdığınızı soruyorum, siz bana çıkartmada ne yazdığını anlatıyorsunuz.
Ben okuduğumu anlayabiliyorum, çöp toplama saatinden kastım sizin araçlarınızın çöp toplama saatiydi. Bizim çöplerimizi( sizin deyiminizle atıklarımızı) elbette ki her daire kendisi değil, apartman görevlisi depoda biriktirip çıkartıyor .
O da arabanızın ne gün geleceğini elbette ki biliyor.
Peki bizim apartmanın mermerlerini neden hoyratça kirlettiniz?
Bir özür dilemek bu kadar yazı yazmaktan zor mu?
Bir de aldığınız yetkinin, belediye ile anlaşmalarınızın tam metinlerini ekleseydiniz yanıtınız tam göz doldurucu olacakmış!
saygılarımla
gandhi
25 Ekim 2008 Cumartesi
Sayın Cengiz Çandar
Aradım bulamadım, yazınızın da belkemiğini oluşturduğundan bugün yazdığınız yazıyı anlayamadım.
Saygılar
gandhi
Gandhi bey,
Sulandırmak, alay ederek değerinden düşürmek, saçmaymış gibi göstermek gibi anlamlar içeriyor.
Selamlar,
Cengiz Çandar
24 Ekim 2008 Cuma
Sayın Vatan Gazetesi
Bugünkü ağırceza mahkemesi başkanının rüşvetten tutuklanması olayında hem hakimin, hem rüşvet veren suçluların adlarını gizlemenizin sebebini anlayamadım zira şu haberinizde
olduğu gibi bu konuda daha önce hassasiyet göstermiyordunuz.
Tuzun kokması misali insanı ürküten bu oolayda zanlıların adını niye sakladığınızı, eğer bu prensibiniz ise diğer benzer haberlerde niya faş ettiğinizi gerçekten merak ediyorum.
saygılarımla
gandhi
16 Ekim 2008 Perşembe
Sayın SEK
13 ekim tarihinde Bornova Tansaş'tan aldığım SEK 2250 gram kaymaklı yoğurt, kapağından 6-7 santim kadar aşağıya kadar boş çıktı.
Ambalaj, üzerindeki yazılara göre 2250 gramlık olduğuna göre neden bana eksik yoğurt sattığınızı merak ediyorum.
Ayırca web sitenizde bize ulaşın bölümü çalışmıyor
gandhi
11 Eylül 2008 Perşembe
Sayın ATV
Kendisi Türk futbolunun en perişan devrinde sönük bir yıldızdı, şimdi halk tipi kahvehane yorumcusu olmuş.
Bu tip yorumlar her kahvede yapılıyor zaten, umarım çok para vermiyorsunuzdur.
8 Eylül 2008 Pazartesi
Sayın Hakan Eren (Geçmiş bahar mimozaları)
Subject: bu aksam radyodaki geçmiş bahar mimozaları programiniz
Hakan Bey,
Güzel programiniz için tesekkür ederim.
Ancak bu aksamki programda DoganCanku'nun İnsanoğlu parçasinin solosunu
kesmenizi size yakistiramadim, herhalde kaza oldu
selamlar, saygilar
gandhi
Gandhi bey program banttan yayindi
ben kesmedim
belki produksiyon vakit probleminden veya
reklamdan dolayı kesti ise haberim yok..
sevgiler
5 Eylül 2008 Cuma
Sayın Gediz Elektrik Dağıtım
Ben 40 yaşında bir doktorum.
20 yıldır İzmir'de elektrik abonesiyim. Son 7 yılır da aynı adreste faturalarımı otomatik ödeme ile ödemekteyim.
Bu 7 yıl içinde bir kez olsun faturamı geciktirmedim, milyarlarca lira ödedim.
Geçen Cuma günü bankama fatura bilgilerinin çok geç gönderilmesinden kaynaklanan, benim haberdar olmadığım bir sorun yaşanmış ve faturam ödenmemiş.
Faturamın ödenmediğini Cuma öğleden sonra saat 15'te kapıcının elektiriği kesmeye geldiklerini haber vermesiyle öğrendim. (Kapıcım haber vermese işten direk yazlığa gidecek, Pazar akşamı dolapta ve derin dondurucudaki herşeyi atmak zorunda kalacaktım)
O saatte kapımdaki hastaları bekleterek, iki ayağım bir pabuca girmiş vaziyette, alelacele 20 gün gecikmiş olan borcum "56 YTL" yi yatırdım.
Olayı duyan herkes Tedaş'ın elektriği hep Cuma akşamüstü kestiğinde hemfikirdi.
Sayın Yetkili,
Bu iyi bir işletmecilik anlayışı değil.
Amacınız üzüm yemek ise bana faturamın yatmadığını çeşitli yollardan haber verebilirsiniz, ben de anında paranızı yatırırım.
Hiç uyarmadan faturanın üç gün yatırılamayacağı saatte elektriği kesmek, üzüm yemek değil bağcıyı dövmeye yarar. Bunda amacınız haftasonu faiz işletmek midir, açma kapama parası alarak bilançonuzu düzeltmek midir, yoksa düpedüz beni büyük maddi zarara uğratarak aklınız sıra cezalandırmak mıdır, bilmiyorum.
Ben bu muameleyi hakketmedim, bu yaptığınızı da asla unutmayacağım!
5 Ağustos 2008 Salı
Sayın Karayolları
İzmir'le iki önerim olacak, uygun görüp uygulanırsa çok sevinirim:
1.Otoban ücretlerinde belli mesafelerin üzerinde tek ve en yüksek fiyat ödeniyor. Tali girişlerde ve ana girişte bu durum ilan edilse ve diyelim Mordoğan girişinde bir tabela ile İzmir yönüne gidecek araçların, Narlıdere'de Güzelbahçe'den ileriye gideceklerin bilet almasına gerek yoktur yazılsa, özellikle haftasonlarında gişe girişlerinde yaşanan izdiham azalacak sadece KGS sahipleri gişelerde duracak diğerleri OGS den geçerek trafik akışını rahatlatacaktır.
2.Alsancak Bornova köprüsüne yeni yerleştirilen beton bariyerler köprüden aşağı düşmeyi engelleyecek gibi görünüyor ama metal bariyerlerin sağladığı elastikiyeti sağlamadığından korkarım daha ciddi yaralanmalara yol açacaktır.
Ayrıca Bornova Alsancak arasında bisiklet yolu bulunmadığından benim de aralarında bulunduğum pek çok bisikletsever bu köprüyü kullanmakta.
Bariyerlerin Alsancak ucunun sıfır kapatılması sonucu ya bisikleti kucaklayıp üzerinden aşırmak, ya da daha da daralmış olan iki şeritli yolda canımızı tehlikeye atmak zorunnda kalmaya başladık.
Bariyerin Alsancak ucunun araba geçemeyecek fakat bisiklet geçecek kadar açılmasını diliyoruz.
Bu iki konuyu değerlendirmenizi rica ediyorum
gandhi
Sayın Gandhi
Erişme Kontrollü Karayollarında otoyol geçiş ücretleri, otoyolu kullanan araçların sınıfları ile giriş ve çıkışi yaptıkları istasyonlar arası mesafeye göre belirlenmektedir.
Ülkemide araçlar ücretlendirme açısından 5 ayrı kategoriye ayrılmıştır:
1.Sınıf araçlar : Aks aralığı 3.20'den küçük veya eşit binek araçlar,
2.Sınıf Araçlar: Aks aralığı 3.20'den büyük ve iki dingilli araçlar (otobüs veya kamyonet)
3.Sınıf araçlar ( 3 akslı araçlar)
4.Sınıf araçlar : 4 ve 5 Akslı araçlar
5.Sınıf Araçlar: 6-7-8 Akslı araçlar
İzmir - Çeşme Otoyolunda özellikle artan hafta sonu trafiği nedeniyle araçların nakit gişelerde mümkün olan en kısa sürede çıkarılmasını temin etmek amacıyla 2002 yılından itibaren 1. ve 2. sınıf araçlar için, Seferihisar çıkışı sonrası istasyonlara aynı ücret uygulaması yapılırken diğer sınıf araçlar için ücret belirleme kriterlerinde bir değişiklik yapılmamıştır, bu araçlar için istasyonlar arası ücretler farklıdır.
Ayrıca uygulama nedeniylre 1. ve 2. sınıf araçlar için, bilet alınmaması gerektiği Kurumumuz tarafından sürücülere bir trafik bilgi levhası ile belirtilmesi durumunda hem araç sınıflarının algılanması hem de uygulama değişikliğinde sürücüler açısından kargaşaya neden olacağı bir gerçektir.
Belirttiğiniz bisiklet yolu ile ilgili bariyer çalışmaları Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılmıştır.
Bilgilerini rica ederim.
Karayolları 2.Bölge Müdürlüğü
Bilgi Edinme Birimi
4 Ağustos 2008 Pazartesi
Sayın Belediye
Pasaport mevkiinde sahilde Kandemir adlı kafe tüm yaya kaldırımını işgal edecek şekilde masalarını yerleştirmek suretiyle yayaları bisiklet ve araba yolundan yürümeye mecbur bırakmaktadır.
Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Sayın HEMŞEHRİMİZ;
İletiniz ile ilgili olarak İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı Zabıta Dairesi Başkanlığı’ndan alınan yanıt:”Pasaport mevkiinde faaliyet gösteren “Kandemir Kafe” ünvanlı iş yerinin yaya kaldırımını masa sandalye koyarak işgal ettiği hususunda yapılan kontrolde ilgili işyerine Kabahatler Kanunu’nun 38/1 maddesi gereğince cezai işlem uygulanmış olup, söz konusu işgalleri kaldırılmıştır. ”Şeklindedir.
Bu konuda gece ve gündüz ekiplerimizce tutulan raporlar mevcuttur.
İyi günler dileklerimizle bilgilerinize sunulur.
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
HEMŞEHRİ İLETİŞİM MERKEZİ
Tel : 445 66 55
Faks : 446 48 18
E-posta : him@izmir-bld.gov.tr
Web : www.izmir-bld.gov.tr
Gösterdiğiniz ilgiye ve yakınmamın sonucunu bildirmenize teşekkür ederim. Gerçekten de mailimin ertesi günü masalar hizaya girdi, ancak 38/1. maddenin yaptırımı pek fazla değil ki bugün Kandemir Kafe yine tüm yaya kaldırımını işgal etmiş durumdaydı.
Ayrıca yanıbaşındaki komşusu Nostalji adlı mekan da bisiklet yoluna servis masasını koyarak geçişi kapatmıştı.
Bisiklet yolu demişken Kordon'da devriye gezerek tartan piste giren bisikletlileri uyaran görevlilerin bisiklet yoluna giren yayaları da uyarmasını rica ettik ancak olumsuz yanıt verdiler.
Kanımca bu kaza ve yaralanmalar açısından tartan pistten daha önemli bir konu.
Ayrıca Kordon'un yenilenmesi sırasında eskisine uygun dökülen dalgalı beton deseni tüm hemşehrilerimizin gözünü okşuyordu.
Geçen ay, kim yaptı bilmiyorum ama Pasaport mevkiinde bu güzelim, kentimizin ziyneti olan yol boydan boya kırılarak sanırım denize doğru boru geçirildi.
Bu yol eskiden de yıllar içinde kırıla döküle böyle yamalı bohça haline gelmişti.
Bir aydır kırılan yer tamir edilmediği gibi kırık parçalar yolun ortasında durmaktadır. Eğer bu yolu kim kırdıysa O'na, aslına uygun şekilde tamiri yaptırılmazsa korkarım kısa sürede her önüne gelen dalgalı kaldırımı kıracak ve yerine yalapşap bir beton döküp geçecektir. (Hoş bu durumda bu bile yapılmadı, Allah'tan yapılmadı, ve aslına uygun tamir için hala bir şans var!)
Bisiklet yolları ve Kordon'un kaldırımları konusunda bu iki yakınmamın gereğinin yapılmasını arz ederim.
Sayın HEMŞEHRİMİZ;
İletiniz ile ilgili olarak İ.B.B. Zabıta Daire Başkanlığı’ndan alınan yanıt;” Pasaport Mevkiinde sahilde Kandemir ünvanlı kafenin tüm yaya kaldırımını işgal ettiği hususunda yapılan kontrolde, Cumhuriyet Bulvarı No:43/A Konak adresinde bulunan “ Kandemir Kafeterya Otop. İşl. Gıda. San ve Tic. Ltd. Şti.” ne 10.09.2008 tarihinde 5326 sayılı Kabahatler Kanunu’nun ilgili hükümlerince cezai işlem uygulanmış olup, söz konusu işgalleri kaldırılmıştır.” Şeklindedir.
İyi günler dileklerimizle bilgilerinize sunulur.
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİHEMŞEHRİ İLETİŞİM MERKEZİ
Sayın hemşehri im. çalışanları
zabırtta müdürlüğünüz, günahı boynuna bilmem neden, bence bu sterotip yanıtları oturduğu yerden sallıyor, zira kafelerin kaldırım işgalinde en ufak bir değişiklik olmamıştır, artma vardır!
Sayın Hemşehrimiz;
İletiniz ile ilgili olarak İ.B.B. Zabıta Daire Başkanlığı Zabıta Şube Müdürlüğü’nden alınan yanıt;” Zabıta Müdürlüğü’nün 16.10.2008 tarih ve 2677 sayılı havalesiyle Amirliğimize belirtilen Kandemir Kafeterya Otop. İşl. Tur. Gıda San ve Tic. Ltd. Şti. ünvanı ile faaliyette bulunan iş yerinin fazla işgalleri ile ilgili olarak daha önceden yapılan tüm sözlü ve yazılı uyarılara ve uygulanan cezai işlemlere rağmen aynı suçun işlendiği tespit edilmiştir. Bölgede rutin denetim yapan ekibimizin 10.09.2008 ve 11.09.2008 tarihinde yaptığı çalışma sırasında uyarılarımızın dikkate alınması nedeniyle yine yaya yolunu kapatarak işgali olduğu görülen söz konusu iş yerine 5326 sayılı yasanın 38/1 maddesi gereği 62 ytl para cezası uygulanarak işgalleri nezaretimizde kaldırılmıştır. Ancak yapılan sözlü ve yazılı uyarılar ile uygulanan cezai işlemlerin sonuç vermemesi ve daha önceden yapılan operasyonlarda iş yeri önünden toplatılarak alınmış ve depomuzda muhafaza altında tutulan masa-sandalyeleri olmasına rağmen aynı suçun işlediği ve işlenmeye devam etmesi sebebiyle bölgede daha etkin çalışma yapılabilmesi hususunda Emniyet Kuvvetleri ve ilgili birimlerden destek alınması uygun görüşü ile iş bu rapor tarafımızdan düzenlenerek birlikte imza altına alınmıştır.” Şeklindedir.
İyi günler dileklerimizle bilgilerinize sunulur.
HEMŞEHRİ İLETİŞİM MERKEZİ
Sayın HİM Çalışanları ve belediye yetkilileri,
Siz bu aşağıda bahsettiğiniz kararı alalı 40 gün, ben konuyu size ilk bildireli 4 ay (120 gün) oldu.
Bu süre içinde belediyenize 500 metre yakınlıkta yer alan adı geçen kafenin (ve komşularının) kaldırımın tamamını masalarıyla işgallerinde, bisiklet yolundaki servis masalarında ve nargile mangallarında en ufak bir değişiklik olmadı.
İsterseniz lafı uzatmadan "bizim kimseye sözümüz geçmiyor, inşallah seçimlerden sonra gelecek olan belediye iratlı çıkar da siz de, biz de bu işten kurtuluruz" yazın, ben de sizden daha fazla bir belediyecilik beklemeyeyim, bitsin, gitsin!
Sayın Hemşehrimiz;
İletiniz ile ilgili olarak İ.B.B. Zabıta Daire Başkanlığı Zabıta Şube Müdürlüğü'nden alınan yanıt;" Başvuruda belirtilen Pasaport mevkinde Kandemir Kafeterya Oto. İşl. Tur Gıda San. Ve Tic. Ltd. Şti’ nin yaya kaldırımları işgal etmesiyle ilgili olarak Zabıta Ekipleri ve Emniyet kuvvetleri işbirliği ile yapılan operasyonlar yapılmış kaldırımda bulunan masa ve sandalyeler yasa işlem uygulanmak üzene amirliğimizin deposunda emanete alınmıştır. Değişik tarihlerde yapılan denetimlerde havaların soğuk olmasından dolayı işgal bulunmadığı gözlenmiştir. Konu ile ilgili rutin çalışmalarımız devam etmektedir. “ şeklindedir.
20 Mayıs 2008 Salı
Sayın Skyturk
Az evvel izlediğim "300 kiloluk kadını acile almadılar" haberi bende cahilce yapılmış sansasyonel bir haber izlenimi uyandırdı,haber merkezinize yakıştıramadım
Hasta 6 hastane dolaşıp da.acile alınmıyorsa(ki alınmış, tansiyonu ölçülmüş vs., burada yatırılmadı demek istiyorsunuz herhalde) kadının acil bir durumu yok anlamına gelir. Acil bir durumunuz(kısa sürede müdahale edilmezse hayatınızı tehdit edecek bir duruma acil diyoruz) yoksa 600 hastaneyi de dolaşsanız hiçbiri sizi yatırmaz, reçete yazmaz. Acil olmayan vakalara reçete yazarsanız kimse gündüz poliklinik sırasına girmez, sabaha kadar acile gelip muayene olmaya çalışır, gerçekten acil vakalara müdahele edilmesine engel olurlar.
Haberinizden izlediğim kadarıyla hasta hanımın acil bir durumu da gözükmüyordu, vital fonksiyonları gayet yerindeydi.
Yine yalan yanlış yapılmış Calpol haberleri sonrasında bütün hastalarım calpollleri çöpe attıklarını söyledi. Atılan milli servetimiz, hastaları sakinleştirmek için harcanan zamanım da benim servetimdir.
Özellikle sağlık haberlerinde uzman bir muhabir kullanmanızı dilerim.
4 Mayıs 2008 Pazar
Sayın Abbott
Abbott- Gopten konulu anketimizi eğer henüz cevaplandırmadıysanız, son yanıtlama tarihinin 21 Mayıs 2008 Çarşamba günü olduğunu hatırlatir,
İlginiz ve ayırdığınız zaman için şimdiden çok teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Abbott
http://www.surveymonkey.com/s.
Sayın Abbot,
Ben de size nezaket denen birşey olduğunu hatırlatmak isterim.
Siz bana bir anket yanıtlamak isteyip istemediğimi sordunuz mu ki üçüncü kez beni yanıtlamam konusunda uyarıyorsunuz? Adresimi kimden aldınız, benden izinsiz kim size benim mail adresimi veriyor?
Niçin yanıtlayacağım bu anketi, siz kimsiniz, neden bana ait bu kıymetli bilgileri ve kıymetli zamanımı size vereyim.
Anketin yanıtlanacağına sarsılmaz inancınız ve teklifsizliğiniz çok can sıkıcı.
(Lütfen bu maile yanıt vermeyiniz, beni bir daha rahatsız etmeyiniz, adresimi listenizden siliniz. Ben de sizi spam listeme ekleyeceğim ve her Tarka- Gopten çalışıldığında bu tatsız mail trafiğini hatırlayacağım.)
5 Mart 2008 Çarşamba
Sayın Uğur Cebeci
17 Şubat tarihli yazınızda "Legacy 600'ün kanat stabilizesi" terimini iki kez kullanmışsınız.
Bana "kanat stabilizatörü" dense Türkçe'ye daha uygun olur gibi geldi.
selamlar
gandhi
4 Şubat 2008 Pazartesi
sayınTHY
1.Dün rezervasyon hattınızı arayarak 14 Şubat kampanyanız hakkında bilgi
aldım, ve bu biletlerin sadece telefonla ya da acenteden satıldığını
öğrendim. Bu durum kampanya duyurusunda ilan edilmediğinden ve ben de
promosyon başladığından beri online bilet bakıp bulamadığımdan oldukça geç
kalmış oldum, biletler tükendi.
Bu kampanyanın neden online bilet sistemini kapsamadığını anlayamadım.
2.111 Euro kampanyanızda 18-24 Şubat arasında Cape Town için 333 euro fiyat
verilmiş, ancak sitenizde bu kampanyanın şartları yine yok. İlanda,
rezervasyon telefonundan öğrenilebileceği yazılmışsa da bugün aradığım call
center'da bana yardımcı olmaya çalışan Zeynep Hanım'ın bu konuda hiç bilgisi
yoktu, ve yardımcı olamadı. Hatta dün 14 Şebat biletlerinin online
satılmadığını söyleyen bir başka call center çalışanınız olan İkbal Hanım'ı
da yalanladı.
Bu kampanyaların ayrıntılarının neden internet sitenizde yayınlanmadığı, ve
telefonla bilgi alma imkanı da bulunmadığından (görevliler de bilmediğinden)
kampanya şartları konusunda tarafıma bilgi verirseniz sevinirim.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
PS: Sitenizdeki iletişim formu da hata veriyor.
Sayın Gandhi,
27.01.2008 tarihli mailiniz ünitemize intikal etmiştir.
Mesajınıza konu teşkil eden husus ilgili birime iletilmiş olup, promosyon duyurularımızın , promosyon ücretlerin uygulanmaya başlanmasıyla pararalel olarak internet sitemizde yayınlanmakta olduğu, söz konusu 14 Şubat sevgililer günü promosyonunda iki yolcunun birlikte seyahati şartı aranması ve biletlerin aynı anda işlem görmesi gerektiginden dolayı internetten işlem yapılamadığı bilgisi alınmıştır.
18-24 Şubat promosyonlarında ise 111 Euro'luk promosyon uygulamamızın 111.haftası nedeniyle tüm kısa hatlarımız 111 Eur uzun hatllarımız için 333 Eur olarak duyurulduğu ve bununla ilgili bilgilerinde her zaman olduğu gibi ilanlarımızın alt kısmında yer aldığı bilgisi de alınmıştır.
Bilgilerinizi rica eder, saygılar sunarız.
TÜRK HAVA YOLLARI A.O.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Internet sayfamız hizmete girmiş olup , öneri, teşekkür ve şikayetlerinizin
daha hızlı değerlendirilebilmesi açısından web adresimiz aracılığı ile başvuruda bulunabilirsiniz.
www.thy.com.tr
16 Ocak 2008 Çarşamba
Sayın BeşNbirK
"Türkçemizin doğru kullanımı" konulu haberinizde kendisi çoğul olan esnaf kelimesini esnaflar şeklinde kullanmanıza ne diyeyim?
Bir şey demiyorum.
26 Kasım 2007 Pazartesi
Sayın Mihriban Tanık
Az evvel TRT 2 de mültecilerle ilgili belgeselinizi izledim.
Çok etkilendim, teşekkür ederim, elinize sağlık.
Ben teşekkür ederim Gandhi bey, selamlar,
Mihriban Tanık
6 Eylül 2007 Perşembe
sayın Onur air
Bugün uzun bir yurtdışı seyahatinden dönüşte İstanbul-İzmir arasında hiç boş koltuk kalmamışken, eşimle beni hiç tanımadığı halde sanki ailesinden biriymişiz gibi son dakikada koltuk bulmamıza, ve küçük oğlumuza biran önce kavuşmamıza yardımcı olan, Atatürk havalimanı Onur air yer görevlisi Serhat D.'a huzurlarınızda teşekkürü bir borç bilirim.
Bu davranışı ile bizi Onur Air'a bağladığı gibi, uçağınızın iki koltuğunun da boş uçmasını engelledi.
Serhat Bey alkışı hakkediyor!
Selamlar
Gandhi
Gandhi Bey merhaba ben serhat bazen google ismimi yazar ve acaba benle ilgilim bişey varmı diye takılırım her seferinde de bulamam :) bugun tekrar aynı seyi denedim vee bu sayfayı gördüm ve sonuna kadar okudum harıka anlatmıssınız.. bundan sonrada istanbul havalımanında bı yardıma ıhtıyacınız olursa aramanızı beklerım yazdıklarınız içinde teşekkur
bana burdan ulaşabilirsiniz. iyi günler..
valla gandi abi diyecegim artık bey demiyecegim. az önce gördüm bende .o gün olanlarıda hatırlıyorum hatırlamaz olurmuyum. cok mutlu oldum yazdıklarınızı görunce. simdi onura cektıgınız mailide gördüm tekrardan teşekkur ederim.onurdan bana ulaşamazdınız cunku ben çelebi personeliyim. yanı biz çelebi hava servisi olrak onur a yer hizmeti veriyorduk neyse önemi yok:) eşinize ve çocugunuza selamlar iyi aksamlar :)
4 Eylül 2007 Salı
Sayın Pfizer
Sayın Pfizer yetkilileri,
Sanırım iki ay kadar önce kapıcımız K. semtindeki, Ş.F.B parkında bir torba dolusu ilaç bulmuş; hekim olduğum için, ihtiyaç sahiplerine dağıtayım diye bana getirdi. Yaklaşık bir koli dolusu tanıtım numunesi Neurontin600( SKT:02/08,seri no0674036) ve Norvasc 10 mg (Seri no/Üretim tarihi: 129-09-05), ve 5mg tablet i ihtiyacı olan hastalara dağıttım. Bu konuda sizlere yazmayı planlamıştım, ama ihmal ettim,bugün son kutuları dağıtırken tekrar aklıma geldi, belki ilgilenirsiniz dedim.
Tıbbi mümessil olarak çalışan bir insanın bir koli dolusu ilacı çocukların oynadığı parka atmasını ben anlayamadım. Milli servetin çöpe gitmesi dışında olası zehirlenmeleri düşünmek bile istemiyorum.
Saygılarımla
Sayin Dr. Gandhi
Mesajiniz en kisa surede degerlendirilmek uzere satis divizyonumuza iletilmistir. Sirketimize gostermis oldugunuz ilgi icin tesekkur ederiz.
Saygilarimizla,
Pfizer Ilaclari Ltd Sti
19 Haziran 2007 Salı
Sayın ÖDP
çünkü sitenizde duyurulmamış.
İzmir'de yaşıyorum.
İzmir'deki adayınızı, aday göstermiyorsanız
desteklediğiniz bağımsız adayı öğrenmek için sitenize girdim, ama
büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Seçime 1 ay kalmışken Baskın Oran
ve Ufuk Bey dışında aday yok mu ödp'de.
Eğer var da sitenizde bunu yayınlamıyorsanız pes doğrusu!
Parti merkezinde internet sitesine adayları, tanıtımlarını girecek ,
bu kadar basit bedava ve etkili bir propagandayı yapacak kiimse yoksa;
bu iş çok zor yonca.
ÖDP'ye oy verme kararımı sırf bu nedenden tekrar gözden geçireceğim.
Baştan lakayt başlayan iş, lakayt biter.
25 Mayıs 2007 Cuma
SayınTürker Alkan
Demirel'in yuhalanması iyidir.
Gandhi
12 Mayıs 2007 Cumartesi
Sayın Alomaliye
Ayrıca İzmir Atatürk Havalimanı otoparklarında da istemeden fiş verildiğine hiç şahit olmadım
çalışmalarınızda başarılar
18 Şubat 2007 Pazar
Sayın Altan Öymen
gandhi
4 Şubat 2007 Pazar
Sayın PTT
Sayın Gandhi
Şikayetinizi değerlendirmeye alabilmemiz için bilgi edinme formunu
doldurmanız gerekiyor
Bilgilerinize
PTT SMTP GATEWAY
Sayın PTT
Ben bilgi edinmek istemiyorum, verdiğiniz hizmetin kalitesinin düşüklüğünden bahsediyorum. Eğer hizmeti daha kaliteli hale getirmek istiyorsanız bu kadar işimin arasında size geri bildirim yaptığım için teşekkür edip sorunun nereden kaynaklandığını araştırırsınız.
Niyetiniz yoksa illa da faks çekin , siyah kalemle yazın diye yanıt yazarsınız.
Gönderdiğiniz bilgi edinme formunda tek eksik kimlik numaram onu da yazdım.
Elektronik ortamda yanıt istiyorum.
TC kimlik numaram xxxxxxxxxx
saygılarımla
SAYI : B.12.PTT.4.33.00.04/D.100-01...........
KONU : Yakınma
İlgi a):08.06.2006 tarihli e mailiniz,
b):30.06.2006 tarih ve 15848 sayılı yazımız.
c):19.02.2007 tarihli e mailiniz.
Dağıtım hizmetleri aksaklığı hakkında ilgi ( c ) e mail ile belirttiğiniz hususlarda gerekli inceleme yapılmıştır.
Dağıtım hizmetlerini verirken ağzı açık gönderi ile karşılaşılması durumunda gönderinin koruma altına alınması konusunda daha dikkatli ve hassas olunması, gönderilerinizin adresinizdeki posta kutusuna bırakılması, hizmetlerimizin en iyi şekilde sunulması, herhangi bir aksaklığa ve karışıklığa sebebiyet verilmemesi hususunda görevli tüm personel bir kez daha uyarılmıştır.
Bilgi alınmasını rica ederiz.
Akın AKINCI Ümran BAŞAR
Başmüdür Yardımcısı Başmüdür