1 Eylül 2009 Salı

Sayın Bayraklı Belediyesi

Sayın Yetkili,

Öncelikle size ulaşmak için neden bu formu doldurmamız gerektiğini
öğrenmek istiyorum.
Amacınız ulaşılmamaksa anlayacağım zira kimse
şikayeti önemli değilse babasının adını, doğum yerini, tarihini ve
daha bir sürü bilgiyi size vermekle uğraşmaz.
Amacınız ulaşılır olmak, geri bildirim almaksa lütfen sitenizin
görünür bir yerinde bir adet mail adresi yayınlayınız.

İkincisi hallemizdeki parkının sebilindeki çeşme 20 gündür sızdırıyor.
10 gün tamir edilemsini bekledikten sonra parka
bakan işçinizi uyardım. Kendi başına musluğu tamir ettirmeyi akıl
edemeyen bu genç sorunu size bildirdiğini söyledi, ancak aradan geçen
10 günde musluk tamir edilmediği gibi tonlarca su da boşa aktı.

Sayın yetkili,
İzmir'imiz su sıkıntısı yaşamakta, belediyeler halka suyu tasarruflu
kullanma çağrısı yapmaktadır. Bu çağrının inandırıcı olabilmesi için
önce belediyelerin bu konuyu ciddiye almaları, su tasarrufunu
kendileri başlatmaları gereklidir.
Lütfen tüm personelinizi su tasarrufu konusunda eğitiniz.
Parklara bakan görevliler bütün mesailerini verdikleri parktaki akan
musluklara "Su akar Türk bakar" deyişini doğrularcasına bakmasınlar,
boşa akan suyu kessinler.

Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

gandhi



Park ve Bahçeler Müdürlüğü Bayraklı Belediyesi maili:


Söz konusu mahalle parkındaki çeşme tamir edilerek hizmete sunulmultur. Formun doldurulmasındaki amaç ise dilek ve şikayeti talep eden vatandaşlarımıza hizmet konusunda bilgilendirmek.
Bilgilerinize rica ederim

Hiç yorum yok: