5 Ocak 2010 Salı

Sayın Aras Kargo

Yılbaşı tatili sonunda kapımda kargo memurunuzun yapıştırdığı 265431 nolu teslim edilemedi makbuzunu buldum. Makbuzu sökerken yarısı kapıda kaldı. Arkasını çevirdiğimde kendi adım,
alınacak şube ve eğri büğrü yazılmış bir telefon numarasından başka bir şey göremedim.
1. Kaliteli, kağıdı yırtmayan, kapıdan kolay sökülen ve iz bırakmayan yapıştırıcı kullanınız
2. Kağıdın arkasında pek çok bilgi kutusu basılmış ancak hiçbiri doldurulmamış.
Bu kargo üç günlük tatilin hangi gününde, saat kaçta geldi?
Paket mi, koli mi, mektup mu?
3.Kağıtta yazdığına göre gününde alınmayan kargolar iade edilecekmiş.
Günden kastınız nedir?
Aynı gün mü, üç gün mü, üç vakte kadar mı?
Ben müneccim miyim elemanınızın ne gün geldiğini, gününde kelimesinin kaç günü ifade ettiğini bileceğim?
4.Bu kadar kıran kırana rekabet yaşanan sektörünüzde bu kadar sallapatilik...
Pes doğrusu!
Matahma Gandhi



Sn. Ganhdhi,

Öncelikle şirketimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

İletmiş olduğunuz e-maile istinaden, ilgili birimlerimize bilgi verildiğini ve önerinizin firmamız tarafından değerlendirileceğini bilmenizi isteriz.

Değerli fikir ve görüşlerinizi bizlerle paylaşmanızı bekler, iyi günler dileriz.

Saygılarımızla

ARAS CARGO A.Ş.

Müşteri İlişkileri Müdürlüğü

444 25 52

Çiğdem YILMAZ

Müşteri İlişkileri Yönetmeni


1 yorum:

Yiğit dedi ki...

Yukardaki kişinin sorularına verdiğiniz cevabı burdan paylaşsaydınız bizde faydalanırdık.