22 Kasım 2017 Çarşamba

Sayın THY

18 Kasim 17 tarihli   TK2301  İzmir İstanbul Ljublyana ucusumuzda kendisine ikinci kez denk geldiğimiz yer görevlisi Lerzan Kaya hanım yine büyük bir güleryüzle işlemimizi halletti.  İyi bir seyahat check in kontuarindan başlıyor. Kendisine teşekkür ediyoruz.

Dönüşte İstanbula indiğimizde THY uygulaması kapimizin değiştiğine dair uyarı gönderdi ama uyarıyı görebilmek için yeni sürümü yüklemeliymişiz.  İnsanın iki ayagi bir pabuçtayken uygulama yüklemesi mümkün değildir. Ayrıca bu yazdığım geri bildirimi göndermek için uygulamanın içinde bir yol olmadığından uygulamanızı güncellemek yerine sileceğim.

Son olarak başarılarıyla her zaman gerçek bir gurur duyduğum milli şirketimiz için daha önce başka bir havayolu şirketinde uyguladığını görmediğim innovatif bir önerim var:

Gördüğüm kadariyla müşteri görüşlerine gittikçe daha fazla önem veriyorsunuz.
Uygulamanin içinde ya da web sitesinde check-in yaptıktan sonra uçuş ekibinin fotoğraflı özgeçmişli bir listesini görsek.
(Hatta fotoğraflar vesikalık değil özel yaşamlarından kendi seçtikleri kareler olabilir)
Bu sayede hem uçuş korkusu olanlar normal insanların elinde olduğunu görüp rahatlar, hem de her personel hakkında gerçek zamanli puanlama yapılabilir. 
Bu personelin motivasyonunu ve güleryüzünü artıracaktır.

Saygılarımla

Hiç yorum yok: