4 Ağustos 2006 Cuma

sayın İzulaş

Sayın yetkili,
Bu akşam ailemle beraber Foça'dan dönerken saat 20 sularında 35 CVP 55 plakalı belediye otobüsü 90 km hızla seyretmekte olduğum en sol şeritte arkamdan korku filmi gibi 100 kmnin üzerinde süratle gelerek bir süre tampon tampona giderek ve selektör yaparak beni trafikte taciz etti.
Eğer bu hareketi yeni ehliyet almış bir sürücüye yapsa , korkan sürücünün panikle maazallah ortadaki beton bariyerlere çarpması söz konusu olabilirdi.
Yol verip de süratle geçerken gördüğüm kadarıyla da otobüs boştu.
Profesyonel şöförlerin bu derece psikopatoloji sergilemeleri çok can sıkıcı, ve düşündürücü.
Ben tesadüf eseri denk geldiğim şöför hatalarını bildiriyorum, ancak bunlar bataklığı kurutmak yerine sinekleri öldürmeye benziyor.
Lütfen bir felakete yol açmadan, çalışanlarınızın ruh sağlığını profesyonellerce değerlendirilmesini sağlayın ve özellikle sürücülerinize verdiğinize emin olduğum hizmet içi eğitimlerini daha da arttırın.
saygılarımla
Gandhi


Sayın Gandhi

İlgi : 31.07.2006 tarihli şikayet mailiniz hk.

İlgi dilekçeniz gereği personelimizin ifadesi alınarak Disiplin Kuruluna sevk edilmiştir.
Bilgi edinmenizi rica ederiz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

SAyın İzulaş Yetkilileri:
sıcak odanızdan çıkıpta hiç şoförlerinizi kontrol etmek aklınıza gelmiyormu.Haraket saatleri keyiflerine kalmış.Otobüslerin içi rezalet.Yönetim ne yapıyor Allah aşkına.

Adsız dedi ki...

sayın izulaş yetkilisi ben atatük mahallesi sakinlerinden biriyim kullanmakta olduğumuz 568 nolu otobüsün seferlerinin sıklaştırılmasını rica ediyorum lütfen dikkate alın.insanlar bıktı artık oto büs beklemekten ve gelen oto büslerin tıklım tıkık oluşundan şikayetçiyiz.dikkate alırsanızz memnun oluruz.

Adsız dedi ki...

Bugüne kadar hep otobüse bindiğimde insanların siyah büyük poşetlerde eşya taşıdığını görürdüm ama bana hiç tesadüf olmadı.Neyse birgün birgün elimde iki tane elektrik kablosu aldım ve tepecik hastanesinin önünden 249 numaralı otobüse binmek istedim ama kaptan yasak dedi ve almadı.Şimdi sorarım peki o iinsanlar poşet poşet yük taşırken içine bakmadan alıyorsunuzda benim iki tane telimi almıyorsunuz?ben bu şoförden şikayetçiyim.o şoförü yakında izulaşa dilekçeyle şikayet edeceğim.

Adsız dedi ki...

18 yıllık şöförüm torpilim olmadıgı için belediye ye şöför olarak giremedim torpilli şöförleri 1 ayda egitip trafige salıyorlar agan dayın varsa acemide olsa belediye şöförüsün zaten sizler neyi şikayet ediyorsunuz ki çogu torpilli meclis üyelerinden hey hey

Adsız dedi ki...

sayın izulaş yetkilileri ben çaymahallesi/bayraklı'da oturan bir vatandaşım dikkat ettiğim kadarıyla seçimden sonra ege'nin incisi diye adlandırılan bu güzel ilimizde otobüs seferlerinin haddinden fazla kısıtlandığını gördük peki ya hiç düşündünüz mü? bu insanlar işlerine vaktinde varabiliyorlarmı zaten ekonomik çıkmazda olan halkımız birde sabahın köründe işe gitmeye çaşışırken çile çekmekten zaten güne 1-0 mağlup başlamak zorunda kaldığını ve akşam yorgun argın dakikalarca otobüs beklemekten ne hale düştüğünü buna birde şöförlerin keyfii hareket saati uygulamalarını ekleyin 36 yaşındayım seçme hakkımı elde ettiğimden beri yıllarca her seçimde acaba CHP'ye neden oy verdiğimi sorgular oldum size namus ve de şeref sözü bir daha asla chp'oy vermekmi aslaa!!

Adsız dedi ki...

BİZ 23 DKDA ALSANCAKTAN GAZİEMİRE GİDEBİLİYORUZ ANCAK 45 DK DA GÖRECEYE GİDEMİYORUZ.3 AYDIR BU DURUMUN DÜZELTİLEMEMİŞ OLMASI AYRICA UTANÇ VERİCİDİR.SARNIÇ AKTARMADAKİ HAREKET MEMURLARI ORADA NE İŞ YAPIYOR?