5 Eylül 2008 Cuma

Sayın Gediz Elektrik Dağıtım

Sayın Yetkili,

Ben 40 yaşında bir doktorum.
20 yıldır İzmir'de elektrik abonesiyim. Son 7 yılır da aynı adreste faturalarımı otomatik ödeme ile ödemekteyim.
Bu 7 yıl içinde bir kez olsun faturamı geciktirmedim, milyarlarca lira ödedim.
Geçen Cuma günü bankama fatura bilgilerinin çok geç gönderilmesinden kaynaklanan, benim haberdar olmadığım bir sorun yaşanmış ve faturam ödenmemiş.
Faturamın ödenmediğini Cuma öğleden sonra saat 15'te kapıcının elektiriği kesmeye geldiklerini haber vermesiyle öğrendim. (Kapıcım haber vermese işten direk yazlığa gidecek, Pazar akşamı dolapta ve derin dondurucudaki herşeyi atmak zorunda kalacaktım)
O saatte kapımdaki hastaları bekleterek, iki ayağım bir pabuca girmiş vaziyette, alelacele 20 gün gecikmiş olan borcum "56 YTL" yi yatırdım.
Olayı duyan herkes Tedaş'ın elektriği hep Cuma akşamüstü kestiğinde hemfikirdi.

Sayın Yetkili,
Bu iyi bir işletmecilik anlayışı değil.
Amacınız üzüm yemek ise bana faturamın yatmadığını çeşitli yollardan haber verebilirsiniz, ben de anında paranızı yatırırım.
Hiç uyarmadan faturanın üç gün yatırılamayacağı saatte elektriği kesmek, üzüm yemek değil bağcıyı dövmeye yarar. Bunda amacınız haftasonu faiz işletmek midir, açma kapama parası alarak bilançonuzu düzeltmek midir, yoksa düpedüz beni büyük maddi zarara uğratarak aklınız sıra cezalandırmak mıdır, bilmiyorum.
Ben bu muameleyi hakketmedim, bu yaptığınızı da asla unutmayacağım!

Hiç yorum yok: